Az oldal tanácsadással nem foglalkozik! A blogban a saját tapasztalataimat, saját véleményemet írom le, útmutatásnak semmiféleképpen sem tekintendőek! Senkit nem szeretnék lebeszélni/ rábeszélni semmire! Aki az itt leírtakat alkalmazza, azt saját felelősségére tegye, mert én felelősséget nem vállalok!

2012. január 12., csütörtök

Fontos közlemény


A blog népszerűsítése közben történt egy pár félreértés. Hogy ezeket a továbbiakban elkerüljem, szeretném tisztába tenni a dolgokat!

A blogot azért népszerűsítem, hogy rajtam nőjön a nyomás, és még csak gondolatfoszlányként se jelenjen meg, hogy a programot feladjam. Ezért próbálok minél több olvasót gyűjteni, nem azért, hogy bármiféle tanácsot adjak, pláne nem szakmai véleményt (lévén hogy nekem nincs ilyen!)

Ez egy személyes blog, melynek témája a saját fogyásom. Az általam választott módszert nem ellenőrizte sem edző, sem orvos, sem dietetikus, sem senki más szakmai hozzáértő személy. Az általam végzett edzések és általam választott étrend tehát nem biztos, hogy az egészségre ártalmatlan, nagy valószínűséggel vannak benne hibák!
Az oldal tehát nem tanácsadó blog, aki az itt leírtakat alkalmazza, azt saját felelősségére tegye, mert én felelősséget nem vállalok!
Ebben a blogban tehát én a saját tapasztalataimat, saját véleményemet írom le, tanácsadásnak legkisebb jelét sem mutatva! Senkit nem szeretnék lebeszélni (diétás sütiotthoni edzés)/ rábeszélni semmire!

Kérek mindenkit, hogy ezek szerint olvassa a blogot, és ezek alapján értelmezze az itt leírtakat!

2 megjegyzés:

  1. http://likeyou.blog.hu/2011/11/30/365_nap_edzes_3?utm_source=bloghu_megosztas&utm_medium=facebook&utm_campaign=blhshare nesze neked fogyás és kockahas:)

    VálaszTörlés
  2. :) TRX-szel nem kell 365 nap :)

    VálaszTörlés