Az oldal tanácsadással nem foglalkozik! A blogban a saját tapasztalataimat, saját véleményemet írom le, útmutatásnak semmiféleképpen sem tekintendőek! Senkit nem szeretnék lebeszélni/ rábeszélni semmire! Aki az itt leírtakat alkalmazza, azt saját felelősségére tegye, mert én felelősséget nem vállalok!

2012. február 19., vasárnap

Nők vs. férfiak

Az egész bejegyzés ettől a képtől indult. Biztos sokan látták már, és a lényeg mindössze annyi, hogy a papa ehhez a kinézethez 73 éves. Ez eddig teljesen rendben van, és közel nem arról van szó, hogy akkor minden 70+ bácsika így nézzen ki. Hanem azzal a siralmas helyzettel kéne szembenézni, hogy sok 20-30 éves férfi még csak meg se közelíti ezt az állapotot, de ami még rosszabb: nem is érdekli, és semmit meg nem tesz azért, hogy picit is jobban nézzen ki. 

*UPDATE! Már nem emlékszem, hogy hol olvastam (szóval bocsánat a plágiumért): A tipikus 1-10 skálát használva, férfiak igen nagy százaléka 7esként 8-9-es csajt keres magának, és úgy gondolja, hogy egy 7es csaj mellett elegendő 5ösnek kinézni... Drága édes ártatlan gyermekeim! Ezt sührgöhsen felejtsétek el, de komolyan! 7es csaj mellé 7es srác, 5öst meg akkor engedj meg magadnak, ha a csajodnak is megenged! Ez persze fordítva is igaz jányok, szóval ha megkaparintottál magadnak egy 8ast, tedd össze a két kezed, hogy találtál egyet, és teperj ám a 8as külsőért! ;)

Megkockáztatom amúgy, hogy 10ből 10, de 9 nő biztosan diétázott már, mert jobban akart kinézni. Az utcán sétálva a férfiaknál ezt az arányt nagyjából 10ből 3-ra saccolom (és azért ilyen magas, mert "divat" lett az edzés). De legyen 5. Ettől azonban biztos, hogy nem magasabb. (Értsd: nem a diétázók számát hasonlítom össze, mert szerintem a férfiak 90%-a cikinek tartja - csak tudnám miért.. Arról van szó, hogy arányaiban tekintve melyik nem tesz többet azért, hogy jobban nézzen ki - edzéssel vagy diétával - ez most nekünk mindegy)
Ezt már nagyon sok ismerősömmel beszéltem, és nekik is ez a véleményük: arányaiban tekintve sokkal több nő figyel oda/ próbál odafigyelni az alakjára, mint a férfiak. Több-kevesebb sikerrel. Mert nőknél ez legtöbb esetben kimerül egy (max) 90 napos diétában, ami után elkezd ugyanúgy kajálni mint a diéta előtt (vagyis amitől behízott.. az ilyen embereknek úgy szeretnék segíteni, hogy Édes lányom, picit gondolkozzál már csak, és akkor rá fogsz jönni, hogy miért jojózol már évek óta!!) Még mielőtt mindenki félreért: utálom és eszement dolognak tartom a 90 napos, szétválasztó diétát, de ahogy nézem, legtöbben ezt csinálják, szóval ezzzel fogok példálózni, de senki ne gondolja, hogy én a szétválasztó diétát promózom (Aki ezt olvasta ki ebből a pár sorból, annak gratulálnék az értelmező olvasásához.) Na most, hogy az olvasásképtelenek és a 90 napos diétát tartók megutáltak (légyszi engem szidjatok, és ne Anyukámat! nem ő tehet róla!), haladjunk is tovább az eredeti témával. Szóval ott járunk, hogy delikvensünk 90 napig sanyargatja magát (de minek?!), oda figyel a kajára, szabályokat állít fel magának, amit pontról pontra (?) betart. Majd elér egy új, jobb külsőt, amivel ő vagy megelégszik vagy nem, de ez már más kérdés. Jó esetben a kajaszabályozás mellé még bejönnek az aerobik órák, esetlegesen a futások, szóval kezd körvonalazódni egy egészséges életmód (ha a kajarészt ugye nem vesszük bele). 
Mindezt tesszük mi nők azért, mert a férfiak elvárják tőlünk. De ha tőlük még be is vesszük a "Kicsim, én azt szeretem, ha van rajtad mit fogni" dumát (véleményem szerint ez csak az orkán erejű hisztik elkerülésére egy igen jól bevált szöveg), akkor sincs rosszabb és kegyetlenebb, mint a lesajnáló, és lenéző tekintetektől - a többi nőtől. Mondom ezt úgy, hogy világ életemben egyszer voltam behízva +8-9 kg-val 1 hónapig.
Furcsa egy dolog ez, mert ha egy nő kicsivel is jobban néz ki, mint te, akkor az már biztos, hogy anorexiás r*banc, cserébe ha pici úszógumi is van valahol/akárhol/bárhol, ne adj Isten mindezt egy pláza éttermében látod, akkor meg a "hájas disznó tömi magát, nem is csoda, hogy így néz ki" gondolatok a jellemzőek. (Persze vannak kivételek, akik nem így gondolkoznak, ez csak a legtöbbet hallott/tapasztalt érzéseket tükrözik. Jártam már eleget női mosdóban ahhoz, hogy ezt le merjem írni.) Lényeg, hogy elég rossz érzés megvető pillantásokat kapni + nők között mindig megy a versengés, és mindenki szeretne minél több elismerést kapni. úgy nagyjából ezek a vezérfonalak egy nő diétájánál: tetszeni férfiaknak, kevesebb lenézés, több elismerés, versengés. Ebből a 4 pillérből tevődik össze, hogy nagyjából így kéne kinéznie minden nőnek:

De ez nem csak elméleti szinten működik (köszönhetően a lenéző tekinteteknek), hanem ténylegesen mindenki így akar kinézni, és szerencsére ezért sok nő képes is tenni valamit. Mert tőlünk ez elvárás, és ha nincs teljesítve, akkor biza' le vagyunk sajnálva. JA! majd elfelejtettem: Amíg a férfiak megfordulnak az ilyen nők után, addig én veszem be, hogy az a jó, ha van mit fogni. Ps. Eddig ezt a mondatot csak elhízott férfiaktól hallottam. 

Na de a férfiak. 
Először is: köszönet a környezetemben lévő férfiaknak, hogy ők odafigyelnek magukra! Örök hálám, hogy megmutatják: vannak még férfiak az életben, akikért érdemes élni, és akikért megéri egy-egy edzést végigküzdeni :) Luv ya!

*UPDATE: Mindenképpen olvassátok el az első kommentet! Névtelenként jött, de szintén ismerősöm az úrfi. Ott egy férfi üzen férfiaknak. Éppen ezért valszeg az utolsó mondata fog leginkább hatni :)

Tehát vannak kivételek, csak sajnos kevés. És amikor ezt már sokadik hímnemű ismerősömmel tárgyalom, hogy gyász, ahogy a mai fiatal srácok kinéznek, akkor én mint fiatal nő, mit szóljak, akinek ebből a felhozatalból kéne válogatni olyan párt találni, akire büszkén felnézek, jó ránézni stb?! Néha sírva tudnék fakadni, komolyan, hogy hogy néznek ki a fiatalok. (Persze tudom, az egy dolog, hogy én odafigyelek, de hány olyan nő van, aki azért rendesen be van hízva, és ne túlozzak, igen tudom!)
Az a probléma, hogy az izmos felsőtest/ sportos alkat a férfiaktól nem elvárás. Csak néhány nőnél jelenik meg, mint tényleges (!) elvárás (vagyis "ha nem vagy kigyúrva, akkor légyszives állj el az utamból" hozzáállás). Legtöbben persze jobban örülnének egy sportos testalkatnak, csak jobb híján beéri kevesebbel is. Most itt nem a bodybuilder kinézetre gondolok (ne végletekben gondolkozzunk!), hanem egy átlagos, tömegnövelők és fehérjepor nélküli izmos/sportos alakra. Mert az meg halál ciki, amikor a csaj kevesebb hisztivel tudja vinni a 2 hétre elegendő 2 napi cuccát. Ja igen: ha felajánlod egy nőnek, hogy viszed a táskáját: ha valóban téglák vannak belepakolva, akkor se kérdezd meg, hány napra pakolt és minek annyi cucc. Úgyse érted meg, hogy miért kell 2 napra 3 cipő, 4 farmer, 4 sál és 10 felső :) Arról nem is beszélve, hogy ahány "jó pontot" szereztél a csajnál a felajánlással, annak a kétszeresével fogsz bezuhanni a kiindulóhelyzet alá, ha elkezdesz a táska súlya miatt hepciázni. Inkább ne ajánld fel a segítséged, mert nagyjából ugyanazt az "értékelést" kapod, és még cipekedned sem kell
Na de hogy mire is gondolok, amikor azt mondom szép, izmos testalkat: Erre, erre, vagy erre. Ezek egyébként már mind határeset, ilyen szintre már nem is kéne kigyúrni magatokat, valami hasonló (icipicivel több izommal) legyen a cél, és a nők a lábaitok előtt fognak heverni. Én is. :) Ettől és ettől viszont tartsuk távol magunkat, mert ez már a túlsok kategóriába tartozik, és a nők hajlamosak sztereotipizálni és azt gondolni, hogy az agy lecsúszott a bicepszekbe.. 
Férfiaknál amúgy ahogy nézem, nincs az a fajta versengés és szemmelverés, ami a nőknél van. Helyette lepacsiznak és megisznak 1-2 sört.

*UPDATE! Tessék, lehet csinálni Forma1-nézés helyett: :) (bár jó eséllyel ő is tömegnövelőt szed - arról a véleményem meg előző posztban)


Egyetlen megoldást látok: Kedves Hölgyeim! Emeljük már meg társadalmi szinten (!) az elvárásainkat a férfiakkal szemben, mert én lassan kezdek kiábrándulni a világból. 

Köszöntem!

13 megjegyzés:

  1. Teljesen egyetértek! A mai 20-40 éves férfiak
    (tisztelet a kivételeknek) fizikálisan egy nagy nullák. A saját testükkel szemben 0 százalékos elvárásuk van, ezzel szemben a barátnőjüknek a minimum elvárás a MS Szépségverseny döntője.... Ez a szemtelenség és az igénytelenség netovábbja !!!!
    Kétféle férfi típus van jelenleg forgalomban: az egyik a rettentően sovány a másik a rettentően kövér. Megjegyzem örülök hogy nem vagyok lány, mert nehezen tudnék választani rendes kinézetű férfit.....:):( Mellkasuk befelé horpad, válluk keskeny, karjuk és lábuk fogpiszkáló méretűek és a hasuk egy hordóra emlékeztetnek. Ennek köszönhetően nyáron sajnos kezd eltűnni a rövid nadrágos és rövid ujjú pólós-atlétás viselet. Vajon miért? Mert szégyellik a testüket és inkább bele izzadnak a nagyszabású pólóba vagy ingbe. :) Mindezek ellenére nem sportolnak semmit se és fontosabb nekik a tévében a foci nézés sörivás kombinációs gyakorlattal. :) Felmerülhet a kérdés mindenkiben h vajon miért nem sportolnak? Azért mert a mai lányok nem várják el tőlük hogy sportoljanak és beérik az aktuális vézna vagy kövér testalkatukkal is. Holott minden lány, nő hatalmas küzdelmet folytat a testével élete folyamán h megfeleljen a férfiak és a világ elvárásainak. Mindez nem elég, mert a férfiak viszont ha meglátnak egy kisportolt testű embert akkor irigykedve nézik és biztos szed valamit kategóriába sorolják. Pedig ha tudnák, hogy tökéletesen szép, izmos és formás testet lehet szabadgyakorlatokkal súlyzó nélkül is elérni. Nem kell hozzá pénz és nem kell konditerembe járni! Csak heti 3-szor fel kell emelni a lusta fenekünket és elkezdeni edzeni és törődni magukkal a testünkkel és a szellemi frisseségünkkel, hogy érezzünk tettünk valamit magunkért és a barátnőnkért. Ezzel sok női társunknak örömet és látványban gazdag perceket okozhatunk. Mindezen felül pedig egészségünk is jobb lesz. Nem leszünk cukorbetegek, magasvérnyomásosak, nem kapunk inkfartust!
    Kezdjünk alapgyakorlatokkal. Csináljunk pár fekvőtámaszt,felülést,húzodzkodást,guggolást, egylábas vádligyakorlatot, mint annak idején torna órán. Ha megérezzük a természetesen felpumpált izmos test érzését nagy sikerélményekben lesz részünk. Remélem sikerült meggyőzni a legyengült, erőtlen izomtalan puha férfitársaimat ! :) ui.: Ha másért nem a jobb szexuális életetekért kezdjetek el edzeni, mert különben ott is elsorvad az izmotok ! :)

    VálaszTörlés
  2. ennek a posztnak joparszor nekifutottam, mert a masodik bekezdes vegen mindig felment bennem a pumpa, es bezartam az oldalt. aztan egyszer sikerult vegigolvasnom, aztan 10 perc mulva meg egyszer, es arra jutottam, amig ezt nem beszeltuk meg eloben egy sor mellett, addig nincs velemenyem. annyi talan, hogy a posztban tukrozodo gndolkodasmod tolem elegge messze all, es ezert nem is nagyon tudok ertelmezni ezeket a szamparositasokat. viszont a "lehet csinalni forma 1 nezes helyett" megnyilvanulas vegtelenul lekezelo.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szívesen beszélek élőben is a blogban leírtakról élőben is :)
      Amiket egyébként a bejegyzéseimben írok, azokat nem kell szó szerint értelmezni, és nyilván mindenhol vannak túlzások. Ebben a bejegyzésben pedig bőven vannak.
      Lehet ideje lenne felfognom, hogy most már nem csak ismerősök olvasnak, akik ismerik az értékrendjeimet, hanem teljesen idegenek, akik a bejegyzéseken keresztül nyernek bepillantást a gondolkodásmódomba, és lehet nem elég egy kis szeletet kiemelni..
      Szóval az is nyilvánvaló, hogy nem fektetek ekkora hangsúlyt a külsőre, jobban megfogalmazva nem külső alapján ítélek, szóba állok én 100 kg-s emberekkel is, mert ők is emberek. Aztán maximum később ha igénye, akkor motiválom. Ennek a bejegyzésnek is ez lett volna az egyik célja: motiválni a férfiakat arra, hogy ők is figyeljenek oda magukra.
      Azt meg csak szimplán nem tartom fairnek, amit a statisztika közöl (7es csaj mellett kinézhet 5nek stb). Ez meg a másik cél, hogy ezen azért gondolkodjunk el egy picit (férfiak nők egyaránt), hogy ha a páromtól megkívánom a jó külsőt, akkor én sem tunyulhatok el mellette.
      A Lehet csinálni forma1 helyett pedig reflektálás volt egy lifetiltes posztra (lehet csinálni párnába sírás helyett"). Ez meg csak felhívás lett volna, hogy nem csak a csajoknak kéne alakítani magukon. És valóban lekezelő.

      Törlés
    2. ez a hozzaszolas mar szimpatikusabb :)

      Törlés
  3. És akkor mi a helyzet, ha szerintem a pasim 10-es, de én csak egy halvány 5öst adnék magamnak? És Ő 10esnek gondol engem, viszont magát szintén csak 6-7 körülre? Gondolom ez esetben szép önbizalomhiányos párt alkotunk :D
    Szerintem sokkal-sokkal több nő próbál lefogyni, és még így is a férfiak javára billen a sikeres fogyások száma. Mert lássuk be, a nők 95%-ának fogalma sincs, hogyan kell fogyni, és összehoznak olyan baromságokat, mint az általad emlegetett diéták. A férfiak meg talán kevésbé hiszik el a sok kamut, és aki változtatni akar, az hamar megtalálja a helyes utat. Célirányosabbak a legtöbb nőnél, ez van :)
    A linkek közül a "valami hasonló" egész bejövős :)
    Az igényszinttel kapcsban pedig: a pasik sokkal inkább a külsőségre mennek, ezért egy olyan lánnyal szóba sem állnak, aki nem felel meg az igényszintüknek, még barátilag sem adnak neki esélyt. Biztos voltál már fiútársasában és hallottál mindenféle "kedves" beszólást a nem túl szép/vékony lányokra, úgy, hogy talán még a nevét se tudták az illetőnek. Ezzel szemben egy nő simán haverkodik egy ronda/kövér pasival is, még akkor is, ha tudja, hogy nem lesz belőle semmi. De ennek ellenére mégis megfoghatja őket a srác egyénisége, vagy az, ahogy hozzááll a csajhoz, mert a nők inkább a belsőbe szeretnek bele, mint a külsőbe. Nem egy (egyébként szép és csinos) barátnőm jár pocakos, csúnya sráccal, és mindezt úgy, hogy le sem tagadhatnák, hogy fülig szerelmesek, és hogy adonisznak látják a párjukat. A legjobb barátnőm meg pont a héten közölte, hogy szerinte gusztustalan az izmos test, olyan, mintha belülről nézné a pasit, sokkal szexibb egy mackós srác. Na bumm. Hozzájuk képest akkor én felszínes p*csa vagyok, mert én külsőre néztem ki a mostani barátomat - aranyos fej, vékony, sportos alkat - és utána kész mázli volt, hogy a "belseje" is nagyon ott volt. Kicsit olyan vagyok ilyen téren, mint a fiúk - olyan sráccal el sem tudom képzelni magam, aki nem jön be már első látásra, legyen bármilyen jó fej is. De a legtöbb nő tapasztalatom szerint nem ilyen.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Vagy önbizalomhiányospáros vagytok vagy a tökéletes példája annak, hogy a szerelem megszépíti a párod :) Vagy a kettő kombinációja :D (Most nem személyeskedni vagy sértegetni akarok, mindezt mosolyogva mindenféle bántó szándék nélkül írom:) )
      Sikeres fogyásban amúgy valóban a férfiak javára billen a mérleg, erre írtam, kérdés melyik ajobb: bele se kezdeni és tespedni vagy legalább elkezdeni (és akkor legalább már az akarat ott van mögötte.)
      Az hogy kinek mi tetszik (értsd mackós vagy izmos) az ,ár egyénenként eltér: ha nekem a izmos jön be, akkor nyilván a blogomban arra fogok mindenkit buzdítani, hogy úgy nézzenek ki :)
      Egyébként nem alaptalan az a mondás, hogy külső megfog, belső megtart (jó szex hozzáláncol). Csak ha külső nem fog meg, akkor ott a belsőnek ragyognia kell :) (bár kapcsolatban ez egyébként sem hátrány :) )
      Én meg pont azt látom a körülöttem lévőknél, mint ami nálad van: hogy olyan srácokkal nem kezdenek ki, akik nem jönnek be nekik külsőre (indok: ha nem kívánja meg fizikailag, és nem remeg bele, ha csak ránéz, akkor hibádzik az egész - és szerintem van benne némi igazság, bár nem teljesen).
      De ez is már egyénenként változó, nem lehet egységesíteni ebben sem.

      Törlés
  4. Hát nem tudom, nekem alapból gondom van ezzel az egész nézzél ki jól, különben csak sz@r pasikat és nőket fogsz megkapni dologgal. Szerintem én nem nézek ki jól, nem vagyok szép, bár az alakom határozottan jobb, mint 1 éve. A mostani barátomat 2,5 éve ismerem, és neki mindig tetszettem, és nem azért, mert alacsony az igény szintje, vagy mert ő néz ki gázul. Nekem is tetszik ő, nyilván, ráadásul nekem mindig nagy igényeim voltak, és egyikünk sem "megalkudott" az életével...mostanában neki nincs ideje mozogni, bár szerencsére nem hízik, de nem is izmos, én meg megértem, mert azóta már a személyiségét is eléggé megismertem, és 100 kilósan is kellene, más kérdés, hogy mivel van eszem és neki is, sosem fog eddig elfajulni a helyzet. ennek ellenére nem egyszer megkaptam már, hogy biztos azért ő a pasim, mert éppen ilyen az igényszintem, de én ebben nem hiszek na, és nekem sosem fog azon múlni, milyen a teste, mert először amúgy is a szemét nézem, persze elmond valamit, ha a pasi 100 kilós (nincs akaratereje, az élet más területén is gyenge), de azért nem nézek le senkit, mert nem úgy néz ki, mint az általad belinkelt képeken, sőt, el sem várom.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kicsit félreértetted a mondandómat (vagy lehet hogy így ismeretlenül ezt lehet kivenni a bejegyzésből). Nem nézek le senkit azért, ha nincs 6 kockája meg hozzá 40es karja - szimplán nekem ez jön be (de még csak nem is kellenek ezek a paraméterek, elég ha csak látom rajta, hogy sportol, és odafigyel magára). És mivel ez jön be, ezért próbáltam volna motiválni a férfiakat az edzésre. Az meg szerintem elég nagy motiváció lehet egy férfinak, ha tudja, hogy a nők nagy (?) részének ez jön be.
      A másik meg az, amit már a.nna-nak is írtam: nem fair, hogy a nőktől elvárják a topmodell alkatot, a férfiak meg a kanapén tespednek (ez most itt nyilván túlozva van, de a dolog lényegét így lehet megfogalmazni a legkönnyebben/érthetőbben szerintem)
      Nekem sem elvárás, hogy valaki úgy nézzen ki, mint a képeken. csak jól esne többet ilyet/ehhez hasonlót látni :)

      Törlés
  5. Ha az emberi kapcsolatok és igények ilyen egyszerűen leírhatóak lennének... :))


    Az meg külön "mulatságos", hogy a tápkieges cikk után azok az ideálképek és testek amiket linkeltél mind mind táplálék kiegészítőt használva érték el. Ugyanis az összes sportoló, fittnessz stb szed ilyeneket. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De most egy blogbejegyzéstől mit vársz?? Az emberi kapcsolatokról és elvárásokról enciklopédia sorozatot lehetne írni, az is kevés lenne.

      Igen, tudom hogy a képeken a modellek/sportolók mind szednek tápkieget, hidd el fél órán keresztül kotorásztam képeket, de egyszerűen nem találtam olyat, amiről ne rína le első llátásra is hogy az az izom tömegnövelőtől van. És megjegyzem, nem is ezek tetszenek, hanem a szálkás, natural izmok.
      Van olyan sportoló, aki nem szed tápkieget, személyesen ismerek többet is (élvonalbeli, világbajnoki dobogóst is)

      Törlés
    2. "ne rína le első látásra is hogy az az izom tömegnövelőtől van."
      Honnan lehet látni, hogy nem csirkehústól hanem, teszem azt, Jumbotól van.
      Személyesen ektomorf alkatúként(18évesen 60kiló 170centihez) fehérjét kellett bevinnem, hogy fejlődjek, nem tudok káros hatásáról, jóval olcsóbb/könnyebb fedezni belőle a fehérjebevitelt.

      Törlés
  6. Naaa:D ez az én gondolkodásmódom olyan 90%-ban.Én sem nézek le egy pasit sem(szándékosan nem használva a férfi jelzőt),mert pálcikaember vagy éppen dömper ,de ez a típus haver pozíción kívül nálam másra nem pályázhat .
    Mondjuk nekem nőben is az izmosabb kiadás jön be az elől-hátul deszka helyett főképp szexuális okokból...egyszerűen számomra a FÉRFI a szikla!!! Igenis éreznem kell...érezni akarom ,h én vagyok a gyengébb nem...és vagyok ahhoz elég erős jellem ,h ennek elérése komoly feladatot jelentsen az illetőnek.De megéri!!!:D

    VálaszTörlés
  7. Előbb agyra kéne gyúrnotok, aztán alkarra okoskák...
    "fizikálisan egy nagy nullák"???
    "inkfartust" ???
    "ezzzel"...
    Nem sorolom tovább, de elég elkeserítő hogy a tudatlan, ostoba idióták osztják az észt.
    Egyetlen oka hogy ez így van, mert eddig terjed a szellemi kapacitásuk. Ezt még megértik, hogy ki hogy néz ki, de azt már nem, hogy hogyan is kéne kinéznie egy magyar mondatnak!

    VálaszTörlés