Az oldal tanácsadással nem foglalkozik! A blogban a saját tapasztalataimat, saját véleményemet írom le, útmutatásnak semmiféleképpen sem tekintendőek! Senkit nem szeretnék lebeszélni/ rábeszélni semmire! Aki az itt leírtakat alkalmazza, azt saját felelősségére tegye, mert én felelősséget nem vállalok!

2011. december 8., csütörtök

A végső keret

Megszületett a végleges kerete a programnak. A módosításokat beleírtam ebbe a bejegyzésbe is, és pirossal kiemeltem, hogy látható legyen a változás (és ezt megint megcsináltam, mert ugye menet közben voltak változások). Dehogy tiszta legyen, és ne legyen áthúzás meg ide-odamegjegyzés, ezért ímé a végső formátum:




Edzések:


Hétfő: 8 min abs + cardio (30 perc, 3 prec normál tempó, 3 perc gyors) (1 óra) + tárogatás, oldalsó lábemelés ( 2×2×30)
Kedd: TRX
Szerda: pihenőnap
Csütörtök: TRX
Péntek: pihenőnap
Szombat: cardio + tárogatás 2x (normál tempó x 10, gyors x20, nagyon lassú x5) + oldalsó lábemelés +8min abs
Vasárnap: Pilates


Kaja


Vera kockahas
1.       nap
2.       nap
3.       nap
4.       nap
5.       nap
reggeli
1sz. rozskenyér
3sz. sonka
paradicsom, sajt
2 puff.rizs
10 dkg túró
fél narancs
3 dl tej
15 dkg sonka
2 ek. müzli
3 dl tej
3 tojás fehérje
fél sz. kenyér
paradicsom
rántotta
(2 tojás)
1 sz. kenyér
tízórai
15 dkg sonka,
2 dl tej
1. puff. rizs
Activia
3-4 szilva
sonka
puff. rizs
paradicsom
2 dl tej
10 dkg sonka
2 puff. rizs
őszibarack
alma
dió
5 dkg sonka
ebéd
10 dkg csirke
párolt kelbimbó
15 dkg hal
zöldség köret
10 dkg hal
2 db krumpli
zöldség
15 dkg csirke
1 adag rizs
csirke
fokhagymás zöldség
uzsonna
6 sz sonka
paradicsom
1 dl tej
10 dkg sonka
banán+puff.rizs
10 dkg sonka
2 puff. rizs
málna
Activia
puff. rizs
csirke
2 kovászos uborka
vacsora
1 dl tej
10 dkg sonka
2 puff. rizs
15 dkg sonka
2 puff. rizs
10 dkg sonka
2 puff. rizs
15 dkg sonka,
2 dl tej
1. puff rizs
10 dkg sonka
2 puff. rizs


Ez lesz a programom 70 napon keresztül.. Már alig várom!

Sonka van itthon szóval, holnaptól kezdem is. Igen már holnap indulok ezzel a gyönyörrel. Reggeli után meg majd nyakamba kapom a piacot, és elmegyek bevásárolni :)

Amennyire vártam, hogy elkezdhessem, most annyira félek, mi lesz itt. Nagyon kíváncsi vagyok, mi fog ebből az egészből kisülni :)


2 megjegyzés:

  1. Szia! Bencével/Tamással is szoktál konzultálni? Az megvan, melyik sonka, sajt, stb. a jó fajta?:) Mert az se mindegy:S Egyébként sok sikert! Ja, és lehet átcsusszantam felette, de mennyi a kezdő kg/cm?
    debra

    VálaszTörlés
  2. Szia! Rendszeresen nem konzultálok vele, ami kérdésem van, azt Formspringen teszem fel, és ott 1 napon belül válaszolni szokott.
    A legjobb márkákra még nem találtam rá, az majd ezután fog jönni. Természetesen mindenből zsírszegény lesz a cél. Ha ezek megvannak, akkor szeretnék írni ezekből is egy bejegyzést, hogy én itthon (debrecen) miket és hol találtam és mennyiért. Egyedül sonkát találtam már: kizárólag a Reálban lehet kapni: formázott pulykasonka. ez a neve. Nagyon finom. Majd azért egyszer elkérem a csomagolást is, hogy ugyan hadd nézzem már meg mi van benne. Ez egyébként olyan 1600-1800/kg. szóval még olcsó is.
    Lehet, hogy nem átcsusszantál rajta,, hanem ahogy blog.huról átköltöztem, a táblázat kimaradt valamiért a Keret - 1.0 bejegyzésből. De azóta pótoltam, ott meg tudod nézni. Egyébként 168/61.
    Köszönöm a támogatást! :)

    VálaszTörlés