Az oldal tanácsadással nem foglalkozik! A blogban a saját tapasztalataimat, saját véleményemet írom le, útmutatásnak semmiféleképpen sem tekintendőek! Senkit nem szeretnék lebeszélni/ rábeszélni semmire! Aki az itt leírtakat alkalmazza, azt saját felelősségére tegye, mert én felelősséget nem vállalok!

2012. január 28., szombat

7. hét számokban

Blogolásban eljutottam arra a szintre, hogy vagy kedvem vagy időm nincs bejegyzést írni. Most mondjuk éppen van mindkettő, de az elmúlt időszak nem arról volt híres, hogy hejdesokidőm van. És ez a következő időszakban sem lesz másképp, részletek később, másik bejegyzésben. 

Közben frissítettem a 6. heti összegzést is, ami annyit tesz, hogy a bejegyzés végére beírtam a számokat.

A héten sem vittem túlzásba az edzéseket, mindössze 2 TRX és 1 12 perces futás van a listán, ebből mondjuk már csak azért sem csinálok rendszert, mert majd megveszek, hogy mehessek már futni ma (és hidegen hagy az 1°C). Innentől úgy tervezem, hogy a cardio edzések futások lesznek, de ugye elég egyértelmű, hogy az ellipszis tréner km-eit nem lehet összevonni a mezei futáséval, szóval ezeket külön fogom számolni.

Na az eheti 3 edzés eredménye:
  • 751 Kcal
  • 2 km futás
  • 1 óra 4 perc zónában
  • 56 perc felette
Elmúlt 7 hét számokban
  • 7810 Kcal
  • 117,5 km ellipszis, 2 km futás
  • 8 óra 21 perc 110-140/120-150 zsírégető tartományban
  • 8 óra 58 perc 140/150 pulzus felett az állóképesség növelésére. 
Magyarul az elmúlt 7 hétben 17 óra 19 percet töltöttem olyan edzéssel, aminél már azért szakad az emberről a víz,és szenved. Ehhez még hozzá jön a 110/120 pulzus alatti edzések/ részedzések. Vagyis ehhez a 17 óra 19 perchez még hozzá jön 3 pilates (ezért mondjuk 3x lapoztam át a füzetemet, hogy lehetetlen, hogy ennyi edzés kimaradt!!! pedig de.. hát..ciki.. lifetilti értelemben újabb ponton elbuktam a programot), meg még szintén hozzájön az a 10 cardio edzésekhez kötött rész (8min abs, tárogatás, láb emelés), amik mindig legalább 20 percesek, szóval már ott járunk, hogy + 3×40perc Pilates +10×20perc cardiakiegészítő = 22 óra 39 perc. Durván ennyit töltöttem el edzéssel 7 hét alatt.. Kicsit furcsa ez a szám.. Soknak is tűnik meg kevésnek is.. Sok, mert "majdnem egy teljes napom azzal ment el, hogy 0-24 edzettem", kevés mert 7 hét, vagyis 49 nap alatt csak 1 nap edzés.. furcsa. Na mindegy, ez csak olyan érdekesség volt. Kedvem volt kiszámolni :)

Centik:

cél
12. 05
01.06
01.13
01.21
01.28
súly
57
61
59,2
59,3
58,6
58,9
mell
90
87
87
87
86
86
derék
60  65
68,5
67
68
67
67,5
has
75  79
83
81
83
81
81
csípő
85  83
88
83
85
84
83
fenék
94
96
95
94
94
94
comb (b/j)
50
54/55,5
53/53
52,5/52,5
53/52,5
53/52,5
kar (b/j)
26
27,5/28,5
27/28
27/27,5
26/27,5
26,5/27,5

Na és akkor kis elemzés megint: 
Említettem már ugye deréknál, hogy ez a 60 nem nagyon fog összejönni bordakivétel nélkül, szóval ideje volt megálmodni egy új, immár reális célt: így jött a 65. Az volt az alap, hogy a derekammal meg vagyok elégedve, fél centis fogyás innen olyan érzetet ad nekem, mintha 3 kg-t fogytam volna. Szóval ha még 2 cm innen lemegy, akkor azt fogom mondani, hogy perfetto!
Hasnál láttam azt a múlt héten, hogy 81 cm-nél is már megvannak az oldalsó vonalak, onnan még 6 cm az irtózatosan sok lenne. Plusz csináltam egy remek, cáfolhatatlan eredményt produkáló vizsgálatot: behúztam a hasam arra a szintre, amire azt mondom, hogy "**** de **** jó nő vagyok!" kép alakuljon ki bennem, ezt az állapotot lemértem, és az bizony 79 cm volt. 
Csípőnéll meg teljesítettük az 85-t, szóval lentebb lépünk 2 cm-vel. Egyébként rémlik nekem már egy hasonló lépés, csak azt valszeg wordben és excelben nem mentettem el, és csak itt írtam felül. Plusz igen most 83 cm, ezzel elégedett is vagyok, ebből már nem akarok lentebb menni, mert akkor már csúnyán látszana a csípőcsontom. Most szépen látszik :)
A többihez nincs különösebb hozzáfűzni valóm, csak annyi, hogy a héten is ugyanúgy kajáltam, mint a múlthéten: a diétában szereplő kaják vissza meg össze, heti 1 kivétellel, ami a héten tegnap volt esedékes: szezámmagos rántott hús, sült krumpli. A legelvetemültebb dolog kb, amit valaha is csináltam.. Pláne, hogy az én családomban szállóige, hogy a legrosszabb dolog, ami a csirkével történhet az a paprikás csirke és a rántott hús.. Na nem baj, én adtam az érzésnek. 
De mindezekről a bűnözésekről majd egy külön bejegyzésben, most rohanok készülni, mert végre van társasági életem és megyek shopping túrára. Valszeg a 2. bolt után megunjuk majd a barátnőmmel, de oda se neki :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése