Az oldal tanácsadással nem foglalkozik! A blogban a saját tapasztalataimat, saját véleményemet írom le, útmutatásnak semmiféleképpen sem tekintendőek! Senkit nem szeretnék lebeszélni/ rábeszélni semmire! Aki az itt leírtakat alkalmazza, azt saját felelősségére tegye, mert én felelősséget nem vállalok!

2012. január 6., péntek

4. hét számokban + vizsgálati eredmények

Már csak egy hét és a program felénél vagyok. Ez egyrészről jó, mert azért leányálomnak semmiképpen sem mondanám ezt a programot, cserébe kockahas még fasorban sincs :(

Az eheti nyerőszámok:
  • 1203 KCal-t égettem el
  • 23,9 km-t tekertem ellipszisen
  • 2 óra 18 percet voltam zónában és
  • 58 percet felette.
Az elmúlt négy hétben összesen 
  • 5507 Kcal
  • 91,4 km (már majdnem elértem Egerbe egy jó borospincébe :) )
  • 5 óra 14 perc zónában
  • 6 óra 17 perc felette
Látszik egyébként, hogy ez a ritmuszavar egyre jobban hazavágja a programomat, mert a félbehagyott edzések nem képesek nagy számokat produkálni, meg mert máskor 1 edzés alatt voltam annyit zónában, mint most egész héten voltam. Ez mondjuk annak is a jele, hogy egyre jobban szokom a terhelést, a szervezetem kezd átállni a sportolói alacsony pulzusszámra.. Ennek ma kardiológusnál utána kérdeztem: valóban szokom a terhelést, és ezért csökken a pulzusom, azt viszont nem tudja, hogy ilyen intenzív sportteljesítmény mellett a zsírégető/ állóképességnövelő pulzustartomány hova esik. Az nagyon egyszerű gondolkodásmód, hogy ha az átlagpulzusom lemegy 70-80ról 60ra, akkor a 120-150 mostmár a 110-140, és a 150-180 meg a 140-170? egészen másképpen alakulnának a számok amúgy... 

Azt egyébként még szerintem nem is mondtam/írtam, hogy valszeg be fogok nevezni a Challenge-re. Szóval itt az új időpont: március 1ig legkésőbb el kell érni a kockahasat. (Kell az az 50 rongy!! :D csak viccelek. bár egyébként tényleg jól jönne. Tomorrowland fele már meglenne.. Vagy új ruhatár... ^^).

Na de ne szaladjunk előre, még itt vannak a centik:


cél
12. 05
12. 23
12.30
01.06
változás
súly
57
61
59,1
59,8
59,2
-1,8
mell
90 :)
87
87,5
87
87
0
derék
60
68,5
66,5
67
67
-1,5
has
75
83
81
82
81
-2
csípő
85  80
88
86
85,5
83
-5
fenék
94
96
94
94
94
-2
comb (b/j)
50
54/55,5
53/53
52,5/53
53/53
-1/-2,5
kar (b/j)
26
27,5/28,5
26,5/27
28/28
27/28
-0,5/-0,5


Na egy laza 2 hét alatt sikerült visszatérni oda, ahol karácsony előtt voltam. De elemezzük egy picit a számokat, de tekintsünk el a december 30-ai eredményektől, mert az ugye a karácsony eredménye. 
Kilók lassan de biztosan apadnak, mondjuk nem bánnám ha picit gyorsabban mennének itt a dolgok. 
Mell rész az, amiben csak bizakodni tudok, hogy a tendencia, miszerint nincs változás, megmarad. 

Derék: ezt a 60 cm-es célt már kb csak a lengő bordáim kivetetésével látom megvalósíthatónak. Pár centi ebből a 67-ből még mindig mehet, de nem tudom hogy mennyi, így amíg nincs reális cél, addig marad a 60. 
Has: haladhat-e emberlánya ilyen tetű lassan, mint én??? 
Csípő: a cél 85 volt, most vagyok 83-nál, de én 2 centit még mindig tudnék faragni: szóval az új cél 80 cm
Fenék: centiben ezt elég hamar elértem, de még mindig nem elég feszes. Úristen erre találtam egy "feszességi mutatót" Laura blogján. Besírtam rajta: 

"Persze van rajta egy nagyon pici felesleg, de a rezgőpróbán simán átmentem (állj egy tükör elé oldalról, dobbants az egyik lábaddal és ha max. 2x "hullámzik", akkor elég feszes. jó nagy baromság :D) " 

Na én ezen a rezgőpróbán ( :D :D ) még nem megyek át, szóval ellipszisen eztán tekerünk hátrafelé is bőséggel!
Comb, kar lassan, nagyon lassan de apad.

Ma reggel voltam ugye kardiológián. A vizsgálatok eredménye:
  • vérvételen a bal karomat elveszítettem, mert nővérke szétszúrta a vénám. Alig bírom kinyújtani, rohadtul fáj :(
  • 26-án kapni fogok egy 24 órás holtert, ami folyamatosan megállás nélkül nézi a ritmusom
  • ma kaptam egy transtelefonicus EKG-t (iszonyat cuki neve van!! :D ). Ez a kis ketyere 14 napig lesz nálam. Egyébként így néz ki. A dobozkát majd 3 helyre kell rakni, ha ezzel végeztem akkor felhívom a kórházat és a telefon mikrofonját a dobozka fölé tartom, az valami borzalmasan idegesítő frekvencián továbbítja az értéket és készen is volnánk. Ezt naponta 2x (reggel, este) meg kell csinálni, illetve ha rosszul érzem magam. Vagyis ezt a ketyerét mindenhova magammal fogom vinni, hogy bármikor ha rosszul vagyok, akkor tudjam küldeni az instant EKG-t.
  • egyébként meg doki néni mondta, hogy örülne neki, ha naponta legalább 2x, de inkább 3x szednék magnéziumot, a legjobb a MagneB6 lenne. Illetve faggassam ki a gyógyszerészt, hogy intenzív sport mellett mit szedjek, hogy pótoljam az ásványi anyagokat/vitaminokat. Remélem nem Centrumot és hasonlókat fognak mondani. Ha mégis, akkor ott fordulok ki a patikából és sóval hintem be magam mögött az utat, mert gyógyszerész javaslatára nem fogok kőolajat enni. Ha azt kívánnám akkor a benzinkútra mennék. 
  • szívultrahangon nagy elváltozás nem volt, annyi hogy picit a billentyűim gyengék, de ez nem vészes, a többi nagyjából rendeben volt, pici elváltozások vannak csak, egyik sem vészes.
  • ma is volt amúgy ritmuszavar, és bár a légzésaritmiával összhangban van a szívritmuszavar, ki kell vizsgálni, mert nem csak az a baj, hogy olyan kretén vagyok, hogy még csak egyenletesen sem tudok lélegezni..
  • örökletes szívbetegségem meg nincsen
Szóval összességében pozitívak vagyunk, kár hogy a bal karomat be kellett áldozni. De inkább ez, mint a kicsi szivem

Süt a nap, úgyhogy viduljunk :)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése