Az oldal tanácsadással nem foglalkozik! A blogban a saját tapasztalataimat, saját véleményemet írom le, útmutatásnak semmiféleképpen sem tekintendőek! Senkit nem szeretnék lebeszélni/ rábeszélni semmire! Aki az itt leírtakat alkalmazza, azt saját felelősségére tegye, mert én felelősséget nem vállalok!

2012. január 6., péntek

29. nap (péntek)

Nagy esemény ma nem volt: edzés nincsen, az új diéta 3. napja rendben lement (a hiányzó kcalt/CH-t krumplival pótoltuk.) 
Pezseg a vérem, kb mindjárt pakolom a cuccom, hogy megyek anyával edzeni.. Ott úgyis lájtosabb a TRX :) Mondjuk nem vagyok benne biztos, hogy a ma megszurkált karjaim is bírnák.. Meg hogy 1500öt megér-e (persze, hogy meg). Na majd még kiagyalom addig.

Egyébként nagyon szeretem látni, hogy az emberek mennyire leleményesek :) Ez eddig hogy nem jutott eszembe?? Mondjuk először tetemes mennyiségű szőrt is kéne növesztenem a hasamra, de nem biztos, hogy ezt szeretném... Olyan furcsán nézne ki a bikinivel :)

Facebookon most megy ez a 
1) Kutasd fel azt a dalt, ami a születésed hetében első volt a slágerlistán.
2) Keresd ki a YouTube-on.
3) Aztán posztold ki.

Ezzel én nem szennyezném a facebook falamat, cserébe ez a mai bejegyzés úgyis rövidke és tartalom nélküli lett, így az a remek ötletem támadt, hogy inkább a kedves blogolvasók agyát tépem ezzel a hülyeséggel :)

Eszerint az én slágerem Sinéad O'Connor - Nothing Compares 2U

De eszerint és eszerint meg a Tommy Page - I'll Be Your Everything. Ennek a zenének még csak a létezéséről sem tudtam, szóval ha lehetne, maradnék az elsőnél :) Azt még szeretem is :)



De ne hagyjuk elveszni a a 20. század legjobb dalát. Egy dal mindfelett, ami mindent visz!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése