Az oldal tanácsadással nem foglalkozik! A blogban a saját tapasztalataimat, saját véleményemet írom le, útmutatásnak semmiféleképpen sem tekintendőek! Senkit nem szeretnék lebeszélni/ rábeszélni semmire! Aki az itt leírtakat alkalmazza, azt saját felelősségére tegye, mert én felelősséget nem vállalok!

2012. január 8., vasárnap

30. nap (szombat)

Mai napra egy pár változás becsusszant: kezdem az edzéssel mert ez egyszerűbb.

Este 11kor jutott eszembe, hogy nekem ma edzeni is kéne, na de Apa már elment aludni, és nem kéne 1 órán keresztül nyikorogni az ellipszisen. Plusz utána még 8min abs meg tárogatás meg lábemelés, az összesen 1,5 óra, és nekem még ugye tanulni kell, de azután tuti, hogy el kéne földelni, szóval úgy döntöttem csere lesz: ma pilates, holnap cardio és a többi. 
Jól esett (most kb az utolsó 2 kimaradt, és el is felejtettem, hogy ez milyen jó tud lenni.) 40 perc alatt 140 Kcal. Nyilván mind a 40 perc zóna alatt volt - de Pilatesnek ugye nem is a zsírégetés a célja. 

Kaja: kezdjük ott, hogy én ma úgy aludtam, mint akit agyonvertek, és délben (igen déli 12 órakor) keltem fel. Itt már tudtam, hogy 1 kaja ki fog maradni, mert hajnal 1kor csak nem kéne már kajálni. 

Ebédig minden az előírtak szerint, utána viszont uzsi (alma) és vacsi (kenyér+10 dkg sonka) kihúzva, helyette 3 dl tej, 60g gabonapehely. A hiányzó CH-t meg burgonyával pótoltam (ebédre)
Ez számokban annyi, hogy

                   eredeti   -   kihúzva   +  hozzáadva          = végeredmény
Kcal             1072        269+46          180+102+94                  1133
Fehérje        90,9         20+0,4           7,8+10,5+2,5                 85
Zsír               25,5         7                   1,7+4,5+0,2                   24,9
CH               93,85       29+10             12+14,1+20                100,95

Vagyis +130 Kcal az előírthoz képest, ez még nem vészes. Fehérje csökkent, de még ígyis megvan a napi mennyiség. Zsír szintén csökkent, de ez még mindig 8g-mal több, mint kellene (csak hogy ne bagatellizáljuk el, ez a 25g zsír a napi igényemnek a 150%-a, szóval tenni kéne ellene.) CH rembe. 

És egy ajándék: (ez most sokakkal szemben gonoszság lesz, de hátha van aki szintén ihletet merít belőle)

Szóval alma kibelezve, benne fagyi amit leöntünk karamellás sziruppal  sok fini gyümölcs, apró darabokra vágva :) Milyen jól nézne már ki! Na majd ha valamelyik nap (holnapután) jön a gyümölcsös tízórai (és nem felejtem el és lesz kedvem) akkor megcsinálom és csinálok róla képet :)

2 megjegyzés:

  1. Valakinél - lehet, hogy pont nálad - olvastam a fahéjas almát diétás édességnek. Szerintem szuper módon ki tudja váltani a karamellás szirupot, pedig én aztán édesszájú vagyok.

    VálaszTörlés
  2. Nem nálam olvastad, de reggel Anya már ezzel fogadott, hogy megkereste és dietetikus ajánlásával (mondjuk manapság ez már semmit nem jelent) van reszelt alma fahéjjal. Majd megnézem a linket és felrakom ide.
    Régen mi amúgy nagyon sokszor csináltunk ilyet (alma lereszel + fahéj, jó étvágyat kívánunk) és almás pitét is rendszeresen így csinálta Anya. Isteni finom!

    VálaszTörlés