Az oldal tanácsadással nem foglalkozik! A blogban a saját tapasztalataimat, saját véleményemet írom le, útmutatásnak semmiféleképpen sem tekintendőek! Senkit nem szeretnék lebeszélni/ rábeszélni semmire! Aki az itt leírtakat alkalmazza, azt saját felelősségére tegye, mert én felelősséget nem vállalok!

2012. január 8., vasárnap

31. nap (vasárnap)

A hétvégi edzéseket ugye felcseréltem, vagyis ma volt a cardio. Kifejezetten rosszul esett a mai edzés, főleg a láb+has rész, itt nagyon szenvedtem, mert semmi kedvem nem volt ma edzeni. Esküszöm az ellipszis esett a legjobban. Na de az élet nem kívánság műsor, kockahas meg nem alakul ki magától.


Cardio:
  •  előre 35 perc, 10 km
  • hátra 10 perc, 3 km
  • 202 Kcal
  • 120-150 zónában 25 perc
  • HI: 147. LO 58 - és megnéztem, hogy alakultak a pulzusszámok az elmúlt 30 napban és az vonható le, hogy csak cardio edzéseknél csökkent le nagyon a pulzusszám (kezdetben HI: 170-180, LO: 80-90, most meg HI: 140-150, LO: 60-65)), TRX még mindig felpörget ha nem is 180ra, de 170re legalább, és a legalacsonyabb is legalább 90. Szóval kellőképpen össze vagyok zavarodva, hogy akkor mennyivel is csökkentsem a zónák értékét, de úgy döntöttem, hogy TRXen átlag 10-zel csökkent a pulzusszám, ezért az óráét is ennek megfelelően fogom alakítani: ezután a zsírégető zóna 110-140 (és továbbra is ez marad A zónának, szóval ha azt írom, hogy zónában, akkor erre gondolok), állóképességet növelő tartomány: 140-170. És leellenőrzöm, hogy 200as pulzusnál visításra van-e beállítva az óra.
Tárogatás (1 kg) 5×20
Lábemelés: 2×2×30
8min abs (itt már nagyon szenvedtem, hogy legyen már vége...)

És aki ma még nem olvasta ( vagyis nem ismerősöm Facebookon)

Ma sem halunk meg bután és jó tanács nélkül:
1. A közös vállalkozás addig tart, míg nem szűnik meg.
2. Táska használati utasítás: Ne dobja tűzbe! 

Már megérte felkelni....


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése