Az oldal tanácsadással nem foglalkozik! A blogban a saját tapasztalataimat, saját véleményemet írom le, útmutatásnak semmiféleképpen sem tekintendőek! Senkit nem szeretnék lebeszélni/ rábeszélni semmire! Aki az itt leírtakat alkalmazza, azt saját felelősségére tegye, mert én felelősséget nem vállalok!

2011. december 8., csütörtök

This is a beginning of a beautiful friendship

A blog indításának oka igen egyszerű: szép, lapos, feszes, izmos hasat szeretnék. Ehhez pedig kitartó küzdelem kell, heti sok edzés és szigorú diéta. Ehhez pedig kell a kontroll, és külső árgus szemek, akik a bukásomat várják. Na jó nem. Vagy de? Na mindegy. Szóval az a lényeg, hogy a nyár óta tartó tudatos táplálkozásnak, a nyári heti 4 edzésnek, és a szeptember óta tartó heti 2 TRX edzésnek köszönhetően szépen alakulnak itt a dolgok. Ez szép és jó és örülök is neki, csak ez nekem nem elég (ld. fent a blogleírást!). A megjegyzések, hogy "jajj de csinos vagy, de ettől tovább már ne akarj fogyni" és a "nincs is szükséged már diétára" nagyon jól esnek, és nagyon simogatják a lelkemet és az egomat, de csekély mértékben sem motiválnak a jobb cél elérése érdekében.

Szóval elhatároztam, hogy elkezdek egy programot a szent cél érdekében, amit itt folyamatosan fogok publikálni - a mélypontokkal együtt. Mert úgyis lesz olyan, hogy rá nem bírok nézni a roston csirkére,meg a joghurtra meg a puffasztott rizsre és marhára nem lesz kedvem edzeni.. De nem adhatom majd fel, hogy óó jó már/elég ez nekem, mert itt lesznek a drága kedves blogolvasók (remélhetőleg jó sokan), akiknek nekem mutatni kell, hogy igenis meg tudom csinálni és nem vagyok gyenge nyikhaj :)

Aki beszélt már velem az edzésről, tudatos táplálkozásról vagy bármi ehhez kapcsolódó dologról, az tudja, hogy ezen a téren a LifeT!ilt a Bibliám. A programom 90%-át innen veszem, apró módosítások lesznek - elfogadva, hogy így nem leszek olyan hatékony, mintha az ott leírtak szerint tenném. Máshol majd durvítok. A LifeT!ltnek köszönhető, hogy nyáron leadtam kb 5 kilót, és áttértem a tudatos táplálkozásra. Ez egészen olyan jól sikerült, hogy körülöttem egy pár ember már engem kérdez, hogy mit csináljon, hogy csináljon, mit egyen mikor és stb. Nekik ha nem tudom fejből a választ, akkor kikeresem, hogy LT-n mit is írnak erről, és azt adom tovább az illetőnek. (Ergo én nem állítok össze senkinek sem étrendet, mert ahhoz vajmi kevés a tudásom!) És ez tök jól esik, hogy hozzám fordulnak tanácsért - visszaigazolás, hogy valamit mégis csak jól csinálok :) De még egyszer mondom: minden tudásom a Lifetiltről van, mindent onnan szerzek. Ami ott nincs, azt meg megkérdezem/megkérdeztem a Formspringen.

Kíváncsi vagyok, hogy most is olyan áldásos lesz-e a program hatása, mint amilyen nyáron volt. Akkor ugyanis egyrészt az edzésekben levezettem minden feszültségemet, másrészt pedig iszonyatosan sokat erősödtem mentálisan. Erről rengeteget lehet olvasni a lifetilten, hogy az edzések, a tudatos táplálkozás, az életmódváltás, a saját korlátok ledöntése, saját rekordok megdöntése, a látványos fejlődés milyen szinten tudja az embert mentálisan is erősíteni az élet többi területén is. Így volt ez nálam is, és különösen kiéleződött a vizsgáknál - sokkal kevésbé éreztem magam stresszesnek, hiába volt több kreditem felvéve, és hiába volt ott az esély, hogy ha a vizsga nem sikerül akkor csúszok egy évet az egyetemen (amit a legnagyobb ellenségemnek se kívánok hogy ezen a karon egy perccel is tovább maradjon, mint amennyi kötelező), szépen vettem az akadályokat (vagy legalábbis én így éreztem), meg lett minden kreditem, a fölösleges feszültséget levezettem az edzéseken, a normális, zsírmentes kajáktól meg nem fáradtam be, de koncentrálni ugyanúgy tudtam. Mint a mesékben. Vagy reklámokban. (Bár itt szólnék a bátyámnak, hogy a vendégszobát még mindig meg lehetne csinálni gumiszobának...) A probléma most csak annyi, hogy nem annyi a feszkólevezetés, hogy felkapom a nyúlcipőt, sétálok 10percet futópályára, futok 10 percet, hazasétálok és mint aki 1 doboz Xanaxot vett be most nem működik, mert biza télvízidején kint hideg van. Nagyon hideg. És nagyon hidegben szabadégalatt könnyű tüdőgyulladást kapni. De ez meg nem menő. Pláne vizsgaidőszakban 37 kredittel a nyakadban. Erre majd még kitalálok valamit (Itt ismét szólnék a bátyámnak: gumiszoba! vagy a múltkor láttam felfújható box-zsákot. Az állítólag olcsóbb, mint kibélelni a szobát. Állítólag.)

Szóval a lényege itt ennek az egésznek, hogy azt várom, hogy a program erősíteni fog a vizsgák alatt, ahogyan az már egyszer megtörtént. :)

So let's get it started!


Ps.: Még egy indok, hogy erről az egészről blogot írjak. "Mi kell ahhoz, hogy jól nézz ki? Nők: egyél kevesebbet, mint egy víziló. Férfiak: figyelj oda, hogy mit eszel, edzzél naponta éveken keresztül és utána beszélgethetünk." Na ezt a bődületes baromságot szeretném én eloszlatni az emberek agyából. Mármint azt a részét, hogy a nőnek csak ennyi dolga van. A férfi oldalban csak pici túlzás van, de alapjáraton igaz. Csak hogy a nőknél is ugyanez a helyzet (csak még figyelj arra, hogy maradjon melled, feneked, de a bőröd feszes legyen, és persze narancsbőr még csak hírből se legyen rajtad. Ja a férfiak genetikailag képtelenek a narancsbőrre).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése