Az oldal tanácsadással nem foglalkozik! A blogban a saját tapasztalataimat, saját véleményemet írom le, útmutatásnak semmiféleképpen sem tekintendőek! Senkit nem szeretnék lebeszélni/ rábeszélni semmire! Aki az itt leírtakat alkalmazza, azt saját felelősségére tegye, mert én felelősséget nem vállalok!

2011. december 12., hétfő

4. nap (hétfő)

4. napon 4. nap kajája rendben lement - egészen szokatlan dolog :)

Edzésnek így este negyed 11kor sikerült is neki kezdeni, ami hétfőnek megfelelően a következő volt:

  • cardio
    • 30 perc
    • 8,5 km
    • átlag 16-17 picula sebességgel (utolsó 3 perc 20-21)
    • ami az elégetett Kcal-t illeti: az ellipszis gép, ami a sebességet, időt, távot figyeli: 310,6 Kcal,
      a pulzusmérő órám, ami méri a pulzust (kihitte volna), plusz be kell állítani, hogy 21 éves, 61 kg-s nő vagyok: 219 Kcal...
      2 között laza 100 Kcal különbség van... ez elég sok, szóval kutakodtam kicsit. És mennyi mindenre van kalkulátor itt meg itt! Valamint innen azt is megtudjuk, hogy 1 óra zongorázással 151 Kcal-t égetnék el, autómosással 272-t, bevásárlással 212-t, bútortologatással 363-t... csupa hasznos dolog. Na de a lényeg, hogy innen meg van, hogy a fent említett paraméterekkel 30 perc elliptikus taposógéppel 210 Kcal-t lehet elégetni. Szóval jól sejtettem én, hogy az órámnak kell hinni.
    • 120-150 pulzustartományban 15:27
    • 150< 14:35 - ez majdnem fele annyi, mint múltkor. ez pedig helytelen!Ezen majd még dolgozunk. Majd beállítom az órám, hogy picsogjon. 
  • tárogatás 2×2×30 súly nélkül
  • 8 min abs itt ugye 11 gyakorlat van, felénél kb 20-at csináltam (főleg oldalirányú mozgások), másik felénél 25-30(hasprés, és az ehhez hasonló feladatok)
Mára ennyi :) Mostmár mehetünk tanulni!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése