Az oldal tanácsadással nem foglalkozik! A blogban a saját tapasztalataimat, saját véleményemet írom le, útmutatásnak semmiféleképpen sem tekintendőek! Senkit nem szeretnék lebeszélni/ rábeszélni semmire! Aki az itt leírtakat alkalmazza, azt saját felelősségére tegye, mert én felelősséget nem vállalok!

2011. december 11., vasárnap

3. nap (vasárnap)

Így a nap végére mégis kéne valami rendes összegzés, mi is volt ma:
Kaja nagyjából rendben lement, azokat a kis apróságokat leszámítva, hogy a reggelit nem bírtam megenni, meg ugye a 2. napra előírt kaját ettem. De egyéb csere, változás nem volt. Majd még most jön vacsi.

Edzés: Hálistennek valakinek (nem tudom kinek) kölcsön adtam a Winsor-féle Pilates DVD-met, szóval helyette ezt a fajtát csináltam, annak is a 2. gyakorlatsorozatát. Nem rossz, de nem kellett sokat erőlködni..sőt.. Bár most kifejezetten jól esett az összeomlásom után kicsit ellazulni, azért majd lesz még itt változtatás, mert ez kevés. Ha nem kapom vissza a Winsor félét, nCore-ra nem raknak fel egy olyan verziót, ahol 1) nincs elcsúszva a hang 2) van magyar szinkronnal, vagy nem találok jobbat (ennek elég nagy az esélye), akkor az lesz, hogy ugyanezt fogom csinálni, mint ma, csak  hozzá veszem az 1. gyakorlatsorozatot, és így összesen lesz 60-80 perc.
Elégetett kalóriáról nem tudok nyilatkozni, mert nem mértem (mert elfelejtettem..), de nagyon kétlem, hogy 100-nál több lenne. Bár pilatesnek ugye nem is a zsírégetés a célja. 

Holnap már remélem rendes kerékvágásban megy  minden, jön a 4. nap a 4. napi kajával, meg az edzés. Ja igen, itt is kis kiegészítés történt: a hétfő és a szombat ugyanúgy fog kinézni: kardio + tárogatás (súlyokkal) + 8 min abs. 
Aki már mehet aludni az örüljön neki, és szép álmokat! Akinek meg éjszakáznia kell, annak ezt tudom tanácsolni, meg esetleg még ezt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése