Az oldal tanácsadással nem foglalkozik! A blogban a saját tapasztalataimat, saját véleményemet írom le, útmutatásnak semmiféleképpen sem tekintendőek! Senkit nem szeretnék lebeszélni/ rábeszélni semmire! Aki az itt leírtakat alkalmazza, azt saját felelősségére tegye, mert én felelősséget nem vállalok!

2012. január 27., péntek

46-49. nap (kedd-péntek) + semmi sem jó ezen a világon

"Minden rendben, a tárgy bőven teljesítve!" - Ezt egy exdékántól megkapni, igazán szívmelengető érzés :) Vagyis jöhetnek vissza az edzések az eredeti rendben.

A héten kimaradt a keddi meg a tegnapi TRX eredmény.

Kedd:

  • 322 Kcal
  • 34 perc zónában
  • 24 perc felette
  • 176 legmagasabb pulzus, 101 legalacsonyabb
Csütörtök:
Fogalmam sincs, mert be voltam drótozva a holter-EKG-val és vérnyomásmérővel, ezt nem akartam még megtoldani egy pulzusmérővel is. 
Gyanítom egyébként, hogy egészen hasonló eredmények születtek mint eddig: 320-350 Kcal, 30akárhány perc zónában, 20akárhány perc felette, 170 körüli legmagasabb pulzus és 100 fölötti legalacsonyabb pulzus. 

Ma pihenőnap van, de lehet elmegyek futni.. Bár eléggé visszatartó erő a -6°C, tekintve hogy a múltkor 7°C-ban akartam kb. torokgyulladást kapni...  
Valamit biztos, hogy fogok csinálni, mert kellőképpen megviselt ez a 21 évesen több orvosi papírom van, mint anyának, bedrótozás, negyed óránként vérnyomás mérés (=tegyél le mindent a kezedből, és minden 2. mérésnél nem fújja fel eléggé, picit enged rajta, majd teljesen felfújja= fájdalmasan elszorítja a karom,  esténként minden 2. mérésre felébredtem, ha átöltöztem akkor az "Anya, segíts már légyszi visszarakni a vérnyomásmérőt" mondat el nem maradhat), lesajnáló tekintetek a kardiológián, hogy "szegénykém, milyen fiatal és már haldoklik!" és egyelőre örüljek, hogy nem kell gyógyszert szednem, csak MagneB6-ot.. Bár a holtert és a vérnyomásmérőt ma leszedték, de lélekben még ott van a nyoma. (ez így értelmes??) Most jött ki rajtam ez az egész ritmuszavaros hercehurca, tegnap majdnem elbőgtem magam miatta, és most sem vagyok sokkal jobb állapotban. Ilyenkor persze semmi sem jó ezen a világon, mindenre és mindenkire dühös vagyok, és ezt azokon vezetem le, akik a legtöbbet segítenek nekem - ezt meg ugye nem kéne. 
Szóval, valszeg felkapom a nyúlcipőt és elmegyek futni, ezzel bevállalva egy fincsi torok/hörgőgyulladást - oda se neki, jövő héten reg.hét, egész héten feküdhetek.. 

Holnap jön a hétösszegzés, és akkor ott lesz egy értékelés a 6. hétről is. Meg jön majd egy bejegyzés valamikor a saját rendszerről, tekintve hogy legalább 2 hete nem az előírt diétát követem. Meg lehet még a maximalizmusról.. möglássuk.

4 megjegyzés:

  1. A 24 órás mérés nem azt jelenti, hogy beteg vagy, csak kivizsgálás. nem kell ennyire elkeseredni.

    Mi október óta futunk kint, egyelőre még senki nem fázott meg tőle. Jó futást!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Persze, meg szerencsére már régen voltam rosszul, de azért mégis csak rossz érzés volt :(
      Futásnál meg az a rossz, amit a hétfői bejegyzésben meg alatta kommentekben írtam, hogy nekem a légzéstechnikámon kell javítani, és ezért jöhet/van esély a torok/hörgőgyulladás. Meg én eddig mindig csak bent edzettem a 21°C-ban, ti meg folyamatosan szoktatok hozzá a hideg levegőhöz. De ettől még lehet elmegyek. Bár most csacsogtam egy jót anyukámmal, és egészen felvidított :)

      Törlés
  2. Rajtam kétszer volt ebben az évben ilyen vérnyomásmérő, meg lehet szokni :(

    A légzéstechnikás bajon segíthet, ha nem gyorsan, hanem többet akarsz futni, akkor nem kapkodod annyira a levegőt. Nekem a beszélgetés vált be :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Majd kipróbálom! :) úgyis nyüstölnek már, hogy "mikor futunk együtt?" :)

      Törlés