Az oldal tanácsadással nem foglalkozik! A blogban a saját tapasztalataimat, saját véleményemet írom le, útmutatásnak semmiféleképpen sem tekintendőek! Senkit nem szeretnék lebeszélni/ rábeszélni semmire! Aki az itt leírtakat alkalmazza, azt saját felelősségére tegye, mert én felelősséget nem vállalok!

2012. február 21., kedd

Cute Blog Award

Hjaaaaj, hát ez nagyon édi! :) Köszönöm! :)
Egy olyan díjról van itt szó, amit a bloggerek egymásnak ajándékoznak, és most én is kaptam egyet :)



Szabályok:

1. Említsd meg a blogodon a személyt, akitől kaptad.
2. Válaszolj a feltett kérdésekre.
3. Árulj el magadról egy dolgot, amit eddig még nem említettél a blogodon.
4. Ajándékozd a díjat annyi bloggernek, ahánynak szeretnéd.
5. Értesítsd a díjazottakat.

1. Említsd meg a blogodon a személyt, akitől kaptad

Prettywitchtől kaptam, nagyon szépen köszönöm :)


2. Kérdések:

2.1. Melyik a kedvenc smink kelléked?

Szempilla göndörítő :)

2.2. Mi volt 2011 trendje (öltözködésben)?

őőő. leggings+tunika?

2.3. Mi a kedvenc desszerted?

Anya mákos tortája (valami kegyetlen módon finom) és sajtos roló.

2.4. Mi a keresztneved?

Nyomj egy lájkot jobb oldalon (a Facebook dobozban) a NewTiltre, aztán kattints rá, így eljutsz a Facebook oldalára a blognak. Aztán bal oldalon ott van az oldal tulajdonosa. Plusz 45 lájkolóból 35 ismerősöm :) Ők remélem azért tudják a keresztnevem :)

2.5. Mi a kedvenc színed?

Rózsaszín, piros (a sötétebb verziója, nem az élénk), ezüst és fekete.

2.6. Mi volt az utolsó dal, amit meghallgattál?

Foo Fighters - Best of you

2.7. Kutyák vagy macskák?

Nehéz ügy, mert mindkettőt imádom, és a cicáimat is imádtam és a kutyáimat is. Erősen függ amúgy a kutya fajtájától. De ha pisztolycsövet tartanának a fejemhez, akkor a kutyákat választanám.

3. Árulj el magadról egy dolgot, amit eddig még nem említettél a blogodon.

Az elején nagyon magamra vettem a blogos támadásokat, de mostanra eljutottam odáig, hogy egyáltalán nem érdekel. Nyilván ha érkezik egy kritika, akkor elolvasom és elgondolkozok rajta, hogy van-e valóságalapja, miért is kaptam a kritikát. Ha van alapja, akkor változtatok, ha nem akkor meg bumm.. De ha valakit idegesítenek a bejegyzéseim, és mégis olvassa, azt meg már sikernek könyvelem el :)
De az kiborít, ha valaki alpári stílusban támad alaptalanul,, mert rosszul értelmez egy bejegyzést és összeesküvés-elméleteket gyárt (ellenem).
És azokat a támadásokat sem értem, amiért a 70 napos programomat 1 hónap után abbahagytam. Azóta is tartom a súlyom, sőt (baromi lassan) fogyok is. Lőjetek le, ha én vagyok a hülye, de amikor én a Lifetiltre kerültem, akkor az volt a cél, hogy sajátítsd el a jó alapokat, alakíts ki magadnak egy jó rendszert, hogy a program után ne hízd vissza 1 hét alatt a leadott kilókat. Csak kérdezem, hogy azok, akik csak vakon lemásolnak egy diétát, ittazonbanámellenbendeviszont gőzük nincs arról mi fán terem a tudatos táplálkozás, akkor az miért jobb? Csak kérdezem.

4. Ajándékozd a díjat annyi bloggernek, ahánynak szeretnéd.

Vissza Prettywitchnek

Meg szívem szerint odaadnám a Jajjdecsúnyának is, mert betegre röhögöm magam a blogjukon. Probléma hogy kicsit más vonalon mozognak, és nem biztos, hogy a blog olvasóit nagyon érdekelnék a kedvenc sminkcuccok :)

Thatsme

Meg Debramorgan/mrija

De ők már mind kaptak :)

5. Értesítsd a díjazottakat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése