Az oldal tanácsadással nem foglalkozik! A blogban a saját tapasztalataimat, saját véleményemet írom le, útmutatásnak semmiféleképpen sem tekintendőek! Senkit nem szeretnék lebeszélni/ rábeszélni semmire! Aki az itt leírtakat alkalmazza, azt saját felelősségére tegye, mert én felelősséget nem vállalok!

2012. február 3., péntek

55. nap (csütörtök)

Még lógok egy csütörtöki TRX edzéssel:

  • 382 Kcal
  • 9 perc zónában
  • 49 perc fölötte
  • 175 legmagasabb, 134 legalacsonyabb pulzus.
Itt szeretném megkérdezni az Edzőbácsimat, hogy mi a francot csináltam én edzésen, hogy a puszta létezés is fáj (már megint) ??? 

Ma voltunk ismét kardiológián, és most már okosabb vagyok mint egy ötödikes  ritmuszavar téren:
  • szívbetegség, rendellenesség nincs
  • EKG-k, holterek, múltkori szívultrahang eredménye, hogy a szívaritmia a légzésaritmiával megegyezően jelentkezik. Légzésaritmia meg fiatal és idős korban teljesen megszokott, nem kell parázni. Kérdés, hogy én melyik korosztályba tartozom??
  • Pajzsmirigy mondjuk picit alul működik, és ez is okozhatja a ritmuszavart - erre volt ultrahang - nincs para, szóval 1 hónap múlva megint szétszúrják a vénámat, lecsapolnak egy kis vérrel, hogy csak átmeneti gubanc volt-e. 
  • Amúgy meg doki néni mondta, hogy nem kéne ennyi húst ennem, mert szervezetem nem bírja feldolgozni= emelt fehérje megszüntetve.
  • És szintén orvosi papírom van róla, hogy sokat kell aludnom :)
Miután Anya elszörnyülködött azon, hogy neki nincs ennyi orvosi papírja, mint amennyi ma nálam volt, megnyugtattam hogy ez csak a szívvel/ájulással kapcsolatos papírok, a 3 térdműtétről szóló papírok itthon vannak. Hát Istenem. Más bélyeget gyűjt, én meg orvosi papírokat... Ez sokkal izgibb :)

Holnap hétösszegzés.. Kíváncsian várom, hogy a 4 napos kontrollálatlan kajálást mennyire kompenzálja egy klinikán eltöltött nap (= 7:30-14:30ig semmi kaja, csak víz). 

6 megjegyzés:

  1. Mennyi az a pici alulműködés? Milyen volt a TSH-d?

    VálaszTörlés
  2. sTSH: 4,780 (ref érték 0,3-0,42)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azzal még tényleg nem kell semmit sem csinálni, csak rendszeresen megnézetni. Viszont a határérték körüli érték is nehezíti a fogyást :(

      Törlés
  3. Igen, tapasztalom. Illetve nem is a fogyás részével van a baj, hanem azzal, hogy 2 napig nem figyelek oda, és 2-3 heti munkám vész el.. De ezzel nem lehet sok mindent csinálni :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem, de örülj neki, hogy nincs nagyobb baj, csak ennyi :)

      Esetleg olvass utána, hogy vannak-e olyan kaják, gyógynövények, amik segíthetnek. Állítólag az algák jók, de én nem nagyon hiszek benne :(

      Törlés
  4. Persze, nagyon örülök neki! De Neurológián is futok azért még 1 kört, mert ma is felidegesítettem magam, és kezdtem szédülni. De az mindenképpen jó, hogy szívprobléma nincs.
    1 hónap múlva lesz még 1 vérvétel pajzsmirigyre - ha akkor sem lesz jó, akkor megyünk ezzel is tovább :)

    VálaszTörlés