Az oldal tanácsadással nem foglalkozik! A blogban a saját tapasztalataimat, saját véleményemet írom le, útmutatásnak semmiféleképpen sem tekintendőek! Senkit nem szeretnék lebeszélni/ rábeszélni semmire! Aki az itt leírtakat alkalmazza, azt saját felelősségére tegye, mert én felelősséget nem vállalok!

2012. január 31., kedd

51-53. nap (vasárnap-kedd)

Ha minden igaz, akkor még tartozok egy vasárnapi futás eredményével:
  • 2,1 km
  • 15 perc (zóna fölött végig)
  • 123 Kcal
  • 191 legmagasabb, 134 legalacsonyabb pulzus. 
Sajnos történt egy kis belegyaloglás, plusz kiégett a tüdőm a -2°C-ban: megfogadtam, hogy amíg nincs +10°C, de legalább napos +5°C, addig nem megyek ki futni. Csak magamat idegesítem vele. 

Ma TRX:
  • 334 Kcal
  • 4 perc zónában
  • 46 perc zóna felett
  • 176 legmagasabb pulzus, 130 legalacsonyabb pulzus
Már nagyon hiányzott, mintha 1 hetet kihagytam volna! Pedig csütörtökön voltam utoljára, szóval nem maradt ki semmi. TRX-függő lettem :)

Egyetemen ugye új félév új órarend, és ez látszólag bekavar majd az edzésekbe, mert hogy miután én reggel 10től este 7ig bent vagyok, és végig, szünet nélkül órám van, biztos, hogy nem fogok még este cardiozni meg hasazni egyet, hanem várhatóan mint egy zombi fogok összeesni.

Valószínűleg az lesz, hogy
hétfő: pihi
kedd: trx
szerda pihi
csütörtök: trx
péntek cardio
szombat pilates
vasárnap cardio

Valami hasonló esélyes, de ez még nem végleges.



Köszönhetően amúgy annak, hogy végre van életem, és mindennap találkozok barátokkal, így péntek óta mindig becsúszik valami olyan kaja, aminek nem kéne. Nap többi részében próbáltam kompenzálni low-kcal cuccokkal, de percig nem félek, hogy durván túllőttem így is az igényemen..meg is van a látszatja.. Éljen az 58-59 kilós lét, ahol 3 dkg hízással is eltűnik a "kocka"has :) Oda se neki, lesz ez még ígyse. Persze tudom, hogy ha meg akarom tartani a feszes/látszó hasizom állapotot, akkor ezek nem fognak beleférni, és ugyanúgy oda kell figyelni a kajára, mint most. Nem is arról van szó, hogy ez ezentúl rendszeres lesz. Ez most szimplán becsúszott, de már nem is kívánom ezeket a durva és nehéz kajákat. Pláne, mert durván látszik a hatása, és kigömbölyödtem :( Mármint az előtte lévő állapothoz képest. Azért még nem kezdek el bőgni a tükör előtt. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése