Az oldal tanácsadással nem foglalkozik! A blogban a saját tapasztalataimat, saját véleményemet írom le, útmutatásnak semmiféleképpen sem tekintendőek! Senkit nem szeretnék lebeszélni/ rábeszélni semmire! Aki az itt leírtakat alkalmazza, azt saját felelősségére tegye, mert én felelősséget nem vállalok!

2012. január 12., csütörtök

34. nap (szerda)


Hétfői cardio mára lett áttolva, ennek az adatai:

Ellipszis: 
47 perc 
13,1 km 
203 Kcal 
34 perc zónában, 3 fölötte 
HI: 148, LO: 61 

Tárogatás (1kg) 5×20
Lábemelés (1kg) 2×2×30 Őrült izomlázam volt a keddi TRX-nek köszönhetően, azt hittem megszülök a végére. De be kell vallanom, Kashmirra tárogatni/emelni iszonyatosan adja!! :)
8 min abs helyett ma Tatarek has/törzs edzését csináltam. Természetesen ahol volt nehezített verzió, ott azt csináltam, szóval volt remegés meg fájdalom. J Igazából tetszik, hogy 
van bemelegítés és nyújtás 
kiemeli a törzserősítés fontosságát 
az a szöveg, amit 4:37-től, de méginkább amit 4:49-től mond. Ezt üzenném mindenkinek, aki azt mondja, hogy hülye vagyok, ha diétázok, és csak csináljak napi 100 felülést. 
az olyan mondatok, hogy "ne ess össze, nem vagy te puding" illetve a kedvenc mondatom tőle: "és mosolyogj!" Tényleg sokkal jobb amúgy. Próbáld ki, hogy amikor már nem bírod, kezdesz összeesni (mint egy puding), akkor mosolyogd el magad. Legalább plusz 10 másodperc erőt ad :) 
egy darab felülés sincs - 8 min abs-nél már kezdtem unni. Mondjuk ez így elég hülyén hangzik egy olyan embertől, aki kockahasat akar, nem?? :) 

Ettől függetlenül nem fogom 8 min abs-t a kukába (lomtárba) dobni. Esélyes, hogy a kettőt kombinálni fogom. Mégpedig oly módon, hogy Rezsit (egyelőre) csinálom videóval, 8 min abs-ből meg kiírom a gyakorlatokat, emelek a számokon és úgy fogom csinálni, mert ezek a 45másodpercek kezdenek könnyűvé válni, azaz kezdenek hatástalanná válni. Korábbról van már itt nekem kiírva egy edzés terv hasra - amit Béres Alexandra + Cindy Clawford edzéseiből gyúrtam össze + asszem még egy kis Pilates is van benne. Egyébként innen is látszik, hogy miért rosszak ezek az otthoni edzővideók: abszolút nincs személyre szabva, egy általános edzettségi állapotra vannak belőve – ezekkel fejlődni nem lehet.

Szintentartásra jó lehet, de ez is ugye edzettségi állapottól függ. Ha neked nincs más módod az edzésre, vagy utálod a konditermeket vagy nincs a közelben vagy nincs rá pénzed vagy akármicsoda, akkor természetesen, mint utolsó lehetőség, tökéletesen megállja a helyét. Mert ugye a semminél minden mozgás jobb:



Csak az a nem mindegy, hogy kinek mi a célja. Ha szinten tartás, akkor elég. Ha komolyabb célod van, akkor viszont már 90% eséllyel kevés lesz.

Egyébként nyáron én is ilyen videókkal kezdtem, mert nem akartam konditerembe menni a gépekre. Nem sokkal értem volna el ott többet (az én kondis ttudásommal), mint itthon ezekkel a videókkal. Csak tegyük hozzá, hogy én nyáron is kőkeményen diétáztam, heti 2x mentem ki futni/lépcsőzni, legalább heti 2x nyomtam le ezeket a tornákat, plusz nyár végén hetente legalább egyszer legalább 20 km-t letekertem. Tehát a heti 5 edzés mindig meg volt. De előfordult a heti 7 is. Mondjuk abban volt nem tervezett stresszlevezető futás is, ami nem az edzés része volt, hanem az idegbetegség elkerülése. És így ment le nyáron 5 kg. De tornára visszatérve: nyáron nekem célom volt a fogyás, így egyértelmű volt, hogy heti 2 Cindy nem lesz elég, meg egyébként is cardio ilyenkor kötelező. De azt vettem észre, hogy amire első edzésen azt hittem, hogy megszülök, azt egy hónap múlva már mindenfajta megerőltetés nélkül csináltam végig. Ekkor jött az, hogy kiírtam a gyakorlatokat, és személyre szabtam. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése