Az oldal tanácsadással nem foglalkozik! A blogban a saját tapasztalataimat, saját véleményemet írom le, útmutatásnak semmiféleképpen sem tekintendőek! Senkit nem szeretnék lebeszélni/ rábeszélni semmire! Aki az itt leírtakat alkalmazza, azt saját felelősségére tegye, mert én felelősséget nem vállalok!

2012. január 12., csütörtök

35. nap (csütörtök)

Elérkeztem a program feléhez - de hét-összegző szokásosan majd holnap reggel.

Mai edzés: elhaláloztam, földeljetek el! Legközelebb mielőtt leírnám, hogy hiányzik a TRX-has - nem tudom..verjetek agyon..

  • 311 Kcal
  • 35 perc zónában
  • 20 fölötte
  • HI 171, LO 95
Holnap hét-összegzés, de sok körítésre nem hiszem hogy lesz idő, mert egy gyönyörű kétnapontavizsgázok időszak előtt állok, nem igazán a blogolásra van időm. 




2 megjegyzés:

  1. Fel a fejjel csajszi! Akkora király vagy, hogy le sem tudom írni mekkora :) Nekem 7főn lesz az álomvizsgám, ezért már két napja "mert most szükségem van rá" kijelentéssel teleeszem magam... inkább nem írom le, hogy mivel, mert nem akarok még én is beléd rugni :) Hajráá! Hajráá! ... Olyan vagyok már mint egy elcseszett csírléder :)))) Ha levizsgáztam írok verset is ígérem! :))) Szóval head up high!

    VálaszTörlés
  2. Egyelek meg, de imádlak! :D Remélem nyártól kezdődően összejön valami pesti meló, és mehetünk együtt edzeni hármasban Bátyuskámmal! :)
    Most az államvizsgára figyelj, egy diplomával többet fogsz elérni, mint egy csinos alakkal! Drukkolok neked! :))) Ha lement a stressz, akkor normálisan tudsz koncentrálni edzésekre/kajára, és jöhetnek az 50-10es TRX edzések :D (basszus még mindig nem fogom fel, engem tuti el kéne földelni...)
    Legjobb csírléder vagy, ne viccelj! :) Várom a verset és hozzá a csírléder táncot! :D :D :D
    JA még államvizsgához annyit, hogy Hold on baby, you can do it! ;)

    VálaszTörlés