Az oldal tanácsadással nem foglalkozik! A blogban a saját tapasztalataimat, saját véleményemet írom le, útmutatásnak semmiféleképpen sem tekintendőek! Senkit nem szeretnék lebeszélni/ rábeszélni semmire! Aki az itt leírtakat alkalmazza, azt saját felelősségére tegye, mert én felelősséget nem vállalok!

2011. december 11., vasárnap

Rövid gondolatok összefüggéstelenül


Tegnapi nap folyamán, próbáltak arról meggyőzni, hogy hülyeség amibe belekezdtem, mert nem szép, ha egy nőnek kockahasa van. Mint az az első bejegyzésből is kiderül: nem sakktáblát szeretnék növeszteni a hasamra, hanem csak azt szeretném ha feszes és izmos lenne az én drága pici pocim. 


Valamint sokszor kapom azt a megjegyzést a programhoz, hogy "Ne akarj top modell alkat lenni!"
Ebben, ebben és ebben mi nem szép? :) (Részeredmény, hogy tegnap este meg tudtam győzni egy barátomat, hogy az is lehet szép, ld. a Victoria Secret-es csajok. Igazat adott nekem :) ) Jó persze, tudom, hogy őket már csak a kokain tartja egyben, de attól még a hasuk szép :) És nekem valami ilyesmi lenne a célom :)

Ma van a 3. nap, de a tegnapi kavar miatt ugye a diéta 2. napja szerint fogok ma majszolgatni. A vicces az, hogy a 10 dkg túrót 2 pufirizzsel nem bírtam megenni reggelire, mert sok volt. Komolyan.. ott van a hűtőben a negyede, mert egyszerűen képtelen voltam megenni, mert a 3/4-ével jól laktam. Ha valaki korábban azt mondja nekem, hogy lesz ilyen, én hangosan kiröhögöm. Pedig ez van! (A te fejedben meg most 90%-os biztonsággal ehhez hasonló gondolatok vannak..)

Ja. Most lemértem magam: 59,8 kg. (12.05 61,0 kg)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése