Az oldal tanácsadással nem foglalkozik! A blogban a saját tapasztalataimat, saját véleményemet írom le, útmutatásnak semmiféleképpen sem tekintendőek! Senkit nem szeretnék lebeszélni/ rábeszélni semmire! Aki az itt leírtakat alkalmazza, azt saját felelősségére tegye, mert én felelősséget nem vállalok!

2011. december 10., szombat

2. nap (szombat)

Nem tudtam, hogy hogy fogok mindig kis olvasmányos bejegyzést írni, elvégre nem sok változatosság van a dologban: diéta edzés vége a napnak. Na ehhez képest a mai napom:

Tegnap volt 1 spontán buli (nyilván egész este mentes vizet ittam, és nem ettem chipset akkor sem, amikor majd lefordultam az éhségtől), hajnali 3ra sikerült is hazajutni. A reggeli fél 9es ébresztőmre 10 percenként nyomtam rá a szundit, majd végül 10kor sikerült is kikászálódni (persze úgy éreztem magam, mint egy kifacsart szivacs..). Fél óra múlva reggeli. Nézem a hűtő ajtóra kirakott kis diétámat: túró.. ühüm...megvan, hogy mit felejtettem el tegnap a 4 (!) órás vásárlás alatt.. a túrót... szóval kajaügyileg ma a 3. napot tartom, holnap jön a második nap. Itt ha kérhetnék egy kis tapscunamit magamnak, köszönöm, köszönöm!

Edzés: cardio, tárogatás, oldalfekvésben lábemelés (ennek biztos van valami trendi konditermes neve,  amiről én nem tudok - remélem azért tudjátok miről van szó)
Cardio: 30 perc ellipszis eredményei:

  • 251 Kcal-t égettem el
  • 7,9 km-t tekertem (ami szerintem túl sok, mert rendes futásból 2-3 km környékén meghalok. ez meg 2-3x annyi... lehet van alapja annak, hogy a kondis cardio gépek mégsem olyan jók, mint a futás.. na mindegy. e mán így marad, majd az időt kitolom, hogy mégis legyen már valami (érdemleges) hatása a dolognak.)
  • átlagosan 16-18 km/h sebesség
  • legmagasabb pulzus szám: 182, legalacsonyabb: 90
  • 120-150 pulzus intervallumban (azaz a zsírégető tartományban) 2 perc 40 másodpercig voltam
  • 150 feletti pulzusom 27perc 29 mp. (ebben a tartományban meg az állóképességet növeljük, ami ugye szintén célunk)
tárogatásnál semmi extra, az előírt adagot simán megcsináltam, remegés és szenvedés nélkül = nem sok haszna volt = növelni kell a sorozatszámokat
oldal lábemelés oldalfekvésben 2x30  (lábanként of course, vagyis összesen 4x30). Na itt már elkeserítőbb volt a helyzet, mert rendesen égett az izmom, vagyis marha gyenge. Azzal mondjuk tisztában voltam, hogy gyenge, mivel a jobb csípőm egyes mozdulatoknál ki-be ugrál - ezért is kell ezt a gyakorlatot csinálnom. Az okosok azt mondták erre, hogy nincs elég (távolító)izomtónus, ami a helyén tartsa a dolgokat. De azt nem gondoltam, hogy ennyire nincs!!! Tehát a "Tudtam, csak nem sejtettem" állapot áll fent.

Este Mystery Gang koncert - nyilván itt is mentes víz lesz a menü. Ha meg megtáncoltatnak, akkor az még egy cardio edzést jelent a mai napra :) 

4 megjegyzés:

  1. Szia, sajnos ez mindig veszélyforrás a diéta alatt, hogy becsúszik valami program, és amiatt egyszerűen nem jutsz kajához... én a program elején inkább sorra lemondtam a bulikat, hogy ne én legyek ott a "savanyú pofa" meg a "papírkutya", aki nem iszik (nekem csak 2 ember tudja a programot az ismerőseim közül), de aztán megbántam, mert sok jóról maradtam le. Most már inkább végigkoplalom az estét, ha kell, de elmegyek. Viszont Tomi szerint ilyenkor néha lehet alternatíva a light kóla :)
    Ez a kardio az ellipszis tréner volt? vagy lehet, hogy félreértettem, mert én is pont ma voltam, pont fél órát, és én nem bírom 5 km/h felé vinni a sebességet, viszont 280 kcalt égettem vele, igaz 5.0 ellenálláson. akkor te kis ellenállással csinálod? (de az 18 km/h még akkor is durván hangzik) vagy lehet egész másról beszélünk :) a csípőm pedig nekem is ki-be ugrál, ha lépcsőzöm, vagy lábat emelek :(
    szurkolok neked, hogy sikerüljön kitartani végig, és elérd majd a kívánt alakod :) két dolgot akartam még,
    az egyik, hogy előtte utána képeid lesznek?
    a másik pedig, hogy ha könnyűnek érzed a tárogatást, akkor szerintem ne a sorozatszámot emeld, hanem a súlyt :) mert úgy tud igazán fejlődni az izom.

    VálaszTörlés
  2. Szia! Hát ha én ma itthon maradok, akkor életem legjobb Mystery Gang koncertjéről maradtam volna le. Én egyébként is rengeteget járok kocsival bulizni, alkohol nekem semmiylen mértékben nem szükséges ahhoz, hogy jól érezzem magam :) Light kólát meg nem szerettem, mert a szám összecuupad tőle, olyan édes.. ritkán kívánom meg, inkább iszok vizet, az még mulasztja is a szomjam :)
    Kardio, igen ellipszis, nem tudok mást. Szóval a kettőt szinonimaként használom. Sajnos a mi gépünk az egy lebutított verzió. Ellenállást úgy növelem/csökkentem, hogy a kis tekerőt az a plusz vagy a minusz irányába tekerem. De nagyjából amúgy közepes fokozat. a Sebesség az nekem is soknak tűnt, és egyáltalán nem biztos, hogy km/h-ban. csak nekem valahogy a 2 párban jár, meg ezeken a gépeken ugye az szokott lenni a mértékegység. De nekem is nagyon gyanús volt ez a 16-18. Így viszont fogalmam sincs, hogy miben mér. :/ Az elégetett kcal meg függ attól is hogy férfi/nő, kor, de főleg súly és magasság. (ezt viszont már nem a gépen kiírt adatot jelenti, hanem van egy puma cardiac órám, ami pulzusmérő, és az egész jól számolja)
    Ha neked is ugrál a csípőd, akkor érdemes megnéeztned, mert engem figyelmeztettek, hogy ha nem teszek ellene, akkor könnyen lehet belőle (ugyan évek múlva) csípőprotézis! Biztonság kedvéért nézesd meg, vagy kezdj távolító izomra edzeni. Egy próbát mindenképp megér. :)

    Támogatást meg tanácsot nagyon szépen köszönöm,megfogadom :)

    Neked is kitartást a programhoz, meg sok sikert vele.

    Képek egyébként lesznek majd igen, de majd csak összehasonlításra teszem fel őket, amíg nincs érdemi/látványos alakulás, addig nem teszem fel őket (de magamnak minden héten csinálok képeket.)

    VálaszTörlés
  3. Áh, nálam ez hosszú sztori, volt műtve a jobb térdem, előtte 1 évig szr volt, és addig folyton a bal csípőmre esett a terhelés... mondta is a doki, hogy ezzel nem nagyon tudok mit csinálni, max kímélni. de legalább mióta rendes futócipőm van, 7-8 km után se fáj :) csak kicsit bosszantó, mert Tomi mondta nekem ezt az Adri-féle lépcsőzés dolgot, de emiatt nem tudom csinálni.

    VálaszTörlés
  4. Nekem is 3x műtötték jobb térdem, és az asszimmetrikus terhelés miatt alakult ki (meg mert egyik 6 hétig mankóztam, + abbahagytam minden sportot, és semmit sem mozogtam.)
    Rendes futócipő meg nagyon alap. Nekem (köszönhetően annak, hogy kb 12 éves korom óta nem nőtt a lábam) felgyűlt 1 pár futócipő, és hatalmas különbségek vannak közöttük.
    Mondjuk szerencsére nekem a térdem csak nagyon ritkán fáj, de az meg általában annak köszönhető, hogy nem jól csináltam a gyakorlatot. Csak ezzel a csípőugrálással kell kezdenem valamit :)

    VálaszTörlés