Az oldal tanácsadással nem foglalkozik! A blogban a saját tapasztalataimat, saját véleményemet írom le, útmutatásnak semmiféleképpen sem tekintendőek! Senkit nem szeretnék lebeszélni/ rábeszélni semmire! Aki az itt leírtakat alkalmazza, azt saját felelősségére tegye, mert én felelősséget nem vállalok!

2012. január 19., csütörtök

41. nap (csütörtök) - tél van :)

Tisztelettel jelentem, hogy meggyógyultam :) És ezt megünnepelvén elmentem TRX-re, ami kimondhatatlanul jól esett :)
Aztán meg a zuhogó hóban hazasétáltam, miközben ezt meg ezt hallgattam. Iszonyat flash volt :) Mire hazaértem, úgy néztem ki, mint egy hógolyó :)  A giccses, klisével teli, amerikai filmekben ilyenkor szokott jönni a szőke herceg fehér lovon menő sportkocsival (ha nagyon giccses filmről beszélünk, akkor a srác még driftel is egy kicsit a hóban, mikor bekanyarodik az utcába - A videót ha nem nézitek végig, tekerjétek 1:40re). Egyébként amíg ezt a bejegyzést írom, mást se hallok, csak a morgó motorokat, ahogy elhúznak a ház előtt. Lehet, hogy ki kéne nézni?? Bár a történetekben ilyenkor még utána jön valami nagy dráma (pl. a szívtipró megcsalja a szegény lányt, aki vakon bízik benne - vagy fordítva), de a végén persze "Nem! az én hibám!" és boldogan élnek míg meg nem halnak. A másik amcsi klisé, hogy történik valami tragédia, pl. egy autós félrekapja a kormányt, mert átszalad előtte egy kismókus (Nagyerdőn vagyunk ugye), de a havas, csúszós úton elveszíti uralmát a gépjármű felett, a levegőben 3x megpördül, és a mit sem sejtő, boldogan sétáló szereplőnket elgázolja. A lány állapota hónapokig válságos, és persze itt is feltűnik egy hős lovag, aki rettenetesen érzi magát, mert lehet hogy soha többé nem mondhatja el a lánynak az érzelmeit. A lány persze felépül, és boldogan élnek míg meg nem halnak. Ezt a második verziót szerencsére megúsztam. Izé..kissé elkalandoztam.
A lényeg, hogy tél van, bódottá. Menjetek ki sétálni 10 percet, vagy driftelni, szánkózni, hógolyózni vagy csak álljatok ki az ablak elé forró teját szürcsölve, a hóesést és az embereket bámulni... mindegy, csak élvezzétek :)


Hát hello Tél! Már hiányoztál!! :)

2 megjegyzés:

  1. Örülök, hogy jobban vagy :)

    Itt nálunk az eső szakad megállíthatatlanul...

    VálaszTörlés
  2. Sikerült idejében nyakon csípni a takonykórt :)
    Igen hallottam, hogy máshol (Pesten) nincs hó :( Kár érte, mert ha már esik valami januárban, akkor az hó legyen :)

    VálaszTörlés