Az oldal tanácsadással nem foglalkozik! A blogban a saját tapasztalataimat, saját véleményemet írom le, útmutatásnak semmiféleképpen sem tekintendőek! Senkit nem szeretnék lebeszélni/ rábeszélni semmire! Aki az itt leírtakat alkalmazza, azt saját felelősségére tegye, mert én felelősséget nem vállalok!

2011. december 25., vasárnap

Legszebb karácsonyi ajándék

Tegnap hozzánk is eljutott Jézuska, és én kaptam tőle pár felsőt. De a legszebb bennük a méret: 34! Vagyis XS!!! Szavakkal le nem tudom írni, hogy ez mekkora öröm nekem, mivel májusban onnan indultam, hogy a 38/M szűkös... Nem rémlik, hogy én valaha is hordtam volna XS-t. A gyerek méret után jött az S, aztán meg az M (L előtt még sikeresen megálltam)

De most nézzétek meg, hát nem gyönyörű?! :)

A másik szép ajándékom a like-ok, nagyon szépen köszönöm őket! :) De ti sem maradtok ajándék nélkül :) Megkapjátok tőlem  2. lejátszási listát, ami legyen most a nyújtásé. Meg mondjuk egy 3. listát is, ami meg legyen a minimálé.
Szóval:

  • egy lista a nyújtáshoz. Itt egyébként van egy pár szám, ami hangulatfüggően mehet edzőzenének is, de alapvetően próbáltam nyugis, lassú, monoton ütemű (minimalt is) zenéket iderakni.
  • egy lista a minimal zenékhez. Ez még szegény elég gyér, majd még bővítem. és még csak nem is mind teljesen minimal.. majd még dolgozom rajta :)
Na mivel a minimal ennyire nagyon gyér, meglepetésnek kaptok egy dubstep&drum'n'bass listát is (itt sincs meg az összes zeném, ígérem majd pótolom őket!)

Tegnap egyébként ahogy számolgattam, nagyjából 1400 Kcal alatt maradtam, szóval király!
Cserébe ez a karácsony-kontrolling-bankmenedzsment kombó megkavarta a fejem, és nem realizáltam, hogy szombat volt, és ezért a cardio kimaradt. Ezt úgy fogjuk orvosolni, hogy ma lesz cardio, és a pihenő szerdára teszek majd be 1 pilatest. 

Továbbra is boldog karácsonyt mindenkinek! :)

2 megjegyzés:

  1. A H&M-ben minden átlagosan 2 mérettel kisebb. Pont az ilyen vásárlók örömére:] Szal ez lényegében M-es.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a biztató szavakat! Bizonyára Versace is így méretezi a ruháit, és azért lötyög rajtam a 36-os.. :)

      Törlés