Az oldal tanácsadással nem foglalkozik! A blogban a saját tapasztalataimat, saját véleményemet írom le, útmutatásnak semmiféleképpen sem tekintendőek! Senkit nem szeretnék lebeszélni/ rábeszélni semmire! Aki az itt leírtakat alkalmazza, azt saját felelősségére tegye, mert én felelősséget nem vállalok!

2011. december 18., vasárnap

9. nap (szombat) -2. felvonás

Na az egész napi nyűglődés végeredménye egy csudiszupi Paddy koncert lett, de most egész korán hazaértem, fél2kor már ágyban voltam!!!

Most a kajával voltam ügyes, semmi  fennakadás nem történt, időben ettem azokat a kajákat, amik elő voltak írva.
Edzés viszont elmaradt, úgyhogy ma Pilates helyett cardio.. De lehet mind2...Ezt majd a fölösleges energia/felgyülemlett feszültség hányados alapján fogom eldönteni.

És az eddigi legnagyobb elismerés:
"Ne haragudj, hogy az előbb nem köszöntem, de nem ismertelek meg. Iszonyat sokat fogytál, hogy csinálod?" majd 10 perc múlva: "tényleg jól nézel ki, ne hagyd abba, mert nagyon látványos"
(ha csak a fele igaz, már az is jó :) egyébként mikor utoljára találkoztam ezzel az emberkével kb 2 kg-val voltam több... ez centikben kb 3-4-5 cm-t jelent. :) )

Annak a nagyon kedves úriembernek, aki a megborulásomat parodizálta:

(1:22-1:32 rész)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése