Az oldal tanácsadással nem foglalkozik! A blogban a saját tapasztalataimat, saját véleményemet írom le, útmutatásnak semmiféleképpen sem tekintendőek! Senkit nem szeretnék lebeszélni/ rábeszélni semmire! Aki az itt leírtakat alkalmazza, azt saját felelősségére tegye, mert én felelősséget nem vállalok!

2011. december 28., szerda

20. nap (szerda) + újabb ritmuszavar

Először a számok, aztán a rizsa.

Cardio:
  • 40 perc
  • 206 kcal
  • 11,4 km
  • zónában 36 perc, fölötte 0 (mivel a legmagasabb pulzusszám 149 volt, legalacsonyabb meg amúgy 62)
Tárogatáshoz már elővettem az 1kg-os súlyokat. De hálistennek vagyok olyan agyas, hogy ugyanolyan lendülettel csinálom, mint súly nélkül, így történt, hogy az első szériából megcsináltam a 10 normált, aztán 11 gyorsat majd a 12.nél fincsi húzódás. Nem vészes, csak amolyan jelzés értékű, hogy ez így nem faja. Szóval itt az történt, hogy elhagytam az eredeti 2×(10+20+5)-t, és helyette lett 7×10. Ha nem vagyok ilyen szerencsétlen, akkor valszeg sima ügy lett volna súlyokkal is. Majd legközelebb (szombaton) kiderül, mi a szitu. 
Oldal lábemelés 2×2×30 szintén 1 kg-s súlyokkal. De így sem fájt nagyon, és remegés nélkül csináltam meg őket. Szóval elő kell kotorni a 2 kg-s súlyokat is. 


Mai napra Anyáék már kissé megnyugodtak a pici szívemet illetően, hiszen tegnap a ritmussal már nem volt baj, de azért párszor csak le lettem csekkolva. Köztük a cardio előtt is "Mielőtt elkezded, ülj már le egy picit és nézzük már meg a szíved". A mérés eredménye:
Vérnyomás normál (110/80 körül), pulzus 84, de a ritmus az, hogy nincs ritmus (egy dubstep zenében több ritmus van, mint az én szívverésemben). Na akkor fussunk neki még egyszer. Vérnyomás 100/60 körülire ment, pulzus 46, ritmus fasorba' sincs. Na hát mindegy, én jól érzem magam, nem szédelgek, nem fáj semmi, már-már egészségesnek érzem magam, szóval engem kis nudli ritmuszavar nem állít meg, vagyis tekerek. Nem is volt és nincs is semmi baj. Bár most nézem folyamatosan az órámat, és most sem sikerül megtalálni a ritmust, pulzusom meg 40 és 80 között fickándozik, miközben csak annyit teszek, hogy gépelek. Nem emelek meg üveget, egyenletesen lélegzem, nyugodt vagyok... NA mindegy. Rosszul lét nincs.

Miközben egyébként tekertem, elindult a családi diskurzus, hogy menni kell kardiológushoz. Akkor Anyáék elkezdték sorolni az ismerős dokikat... A szerencsés nyertest majd kisorsoljuk, és személyesen értesítjük. Én közbevetettem, hogy oké, igen kell a doki, de még vizsgaidőszak alatt vizsgáljuk ki, mert amikor én majd 30as pulzusszámmal fogok vegetálni egy előadáson, és a legnagyobb bajom az lesz, hogy jaj de szívesen aludnék egyet délután, bezzeg mikor ovis voltam, le nem lehetett lőni - na ebben a helyzetben én nem leszek rosszul. Szóval stresszteszt kell, mint a tőzsdén meg a bankoknál (vagy már megint szakbarbár vagyok??) és egy hétre kéne a bizgentyű, mert azért néha még vizsgaidőszakban is képes vagyok nyugodt maradni. Tudom furcsa dolog, néha engem is meglep, de azért elő szokott fordulni ez is. Ez (vagyis az 1 hetes holtertulajdonlás) persze nem megvalósítható, mert a ketyeréket 1 napra adják oda és hónapos lista van rájuk... I love magyar eü.. Erre mondtam, hogy akkor legyen magánrendelés.. A végleges megoldás előtt még egy párszor le kell ülni tárgyalni az ügyfelekkel, de megnyugtatjuk kedves utasainkat, a sztrájk nem tart már sokáig.


Ja és még valami:




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése