Az oldal tanácsadással nem foglalkozik! A blogban a saját tapasztalataimat, saját véleményemet írom le, útmutatásnak semmiféleképpen sem tekintendőek! Senkit nem szeretnék lebeszélni/ rábeszélni semmire! Aki az itt leírtakat alkalmazza, azt saját felelősségére tegye, mert én felelősséget nem vállalok!

2012. március 17., szombat

Egészségblogok versenye

Ma kaptam kommentben az alábbi kis szösszenetet:

"Indítottunk egy játékot, hogy minél több blogot ismerhessek/ismerhessen meg a nagyvilág. Ha úgy érzed, hogy van kit nevezned, ne tartsd magadban, illetve bátran biztasd olvasóidat, hogy nevezzenek téged.
A nyeremények ugyan budapestinek látszanak, de lehet alkudozni ebben a témában, főleg jelenlegi online világunkban.
Nevezz és biztass nevezésre másokat is, kérlek, terjeszd, terjesszétek a játék hírét!"

Nekem olyan szinten nincs most kedvem/időm/energiám ezzel foglalkozni, hogy az valami rettenet, és normálisan még csak a leírást sem olvastam el, de annyit azért leszűrtem, hogy egy egész jó kezdeményezés, új arcokat (és velük együtt új technikákat) lehet ismerni, mást hátha jobban érdekel, mint most ez engem.

Szóval akinek van ideje, a jobb oldalon felsorolt Sorstársakat benevezheti (és értesítheti őket). 

2 megjegyzés: