Az oldal tanácsadással nem foglalkozik! A blogban a saját tapasztalataimat, saját véleményemet írom le, útmutatásnak semmiféleképpen sem tekintendőek! Senkit nem szeretnék lebeszélni/ rábeszélni semmire! Aki az itt leírtakat alkalmazza, azt saját felelősségére tegye, mert én felelősséget nem vállalok!

2012. január 2., hétfő

24-25. nap (vasárnap-hétfő)

24. nap = január 1 - ilyenkor ugye jönnek a babonák, hogy nem szabad halat és csirkét enni, ittazonbanámellenbendeviszont lencsét töménytelen mennyiségben kéne fogyasztani. Nálunk ehhez még társul a tatár beafsteak, amit én nem vagyok hajlandó kihagyni egy diéta miatt, mivel egy évben kb 3x van ez a kaja, cserébe a kedvencem. Ezt tovább és jobban magyarázni nem tudom és nem is akarom. Lényeg, hogy tegnap egy pihinap volt edzés- és kajaügyileg is. 

25. nap

Hálistennek ma már vizsgám is volt - kíváncsi leszek, hogy a nevemre és a Neptun-kódomra hány pontot kapok... Izgatottan várom az eredményt..
Egyébként kajában ma már tartottam a diétát (1. nap) meg jött az edzés... Ellipszist megint abba kellet hagynom, mert el kezdtem szédelegni (cserébe most nem volt ritmuszavar) aztán kis pihi után megcsináltam a tárogatást (1 kg, 5×20) meg az oldalsó lábemelést (1kg, 2×2×30), de az 8 min abs-et felénél szintén abba kellett hagyni szédülés miatt. 

A kis 30 perc cardio eredménye:
  • 8,1 km
  • 140 Kcal
  • 27 perc zónában
  • HI: 145, LO: 66
66-os pulzus cardio közben...most komolyan, ez mi???

Holnap megyek egyébként a házi orvosomhoz beutalóért kardiológiára meg belgyógyra meg a létező összes helyre, hogy vizsgáljanak ki. Mert az már nem faja, hogy nem merek beülni a kocsiba vezetni, rettegve attól, hogy mikor tompul el hirtelen az agyam és érzékelem kevéssé a külső környezetet. 
Orvosi eredményeket majd közlöm, of course. Ja, edzéseket nem leszek hajlandó lentebb adni - lévén, hogy nem ez a probléma forrása. Amelyik orvos ezt mondja, arra ráborítom az asztalt :)
Most nézem amúgy: jól érzem magam, cserébe rossz a ritmus.. Király. Levonhatjuk a következtetést: esetek 90%-ban, amikor rosszul vagyok, nincs ritmuszavar, ill. esetek 70%ban, amikor ritmuszavarom van, nem érzek semmit. Mármint rosszullétet és ilyesmit. Már látom előre: "nincs magának semmi baja, hagyjon időt a rendes betegeknek"

És végezetül: 3 napja ezen a tracklistán függök, és elhatároztam: ha beledöglök is, de el kell ide jutnom. Ne haragudjatok, de ha valamire Steve Aoki mondja, hogy a legőrültebb  fesztivál a világon - ott a helyem :) (Guetta meg úgy néz ki, mint egy homeless.) 


Ps.: Most állítok össze egy étrendet, ami anyának és nekem is jó - nyilván adagokban lesz eltérés. Ha elkészült felrakom azt is. 

2 megjegyzés:

  1. Próbálj a kaján változtatni, kicsit több szénhidrát attól is lehet szédülés, hogy a cukrod leesik! :) Meg ha tudsz szerezz be egy cukormérőt, higgy az öreg rókának azzal is probléma lehet ilyenkor! Meg lehet hogy már huzamosabb ideje rossz a ritmusod, és arra van beállva a konfortérzeted! de ez csak egy gondolat! :)

    VálaszTörlés
  2. Cukorral soha nincs baj (te tudod a legjobban, mikor összeestem, akkor se a cukorral volt a baj). Meg azért kajálok naponta 5x, hogy a cukorszint megmaradjon. De kórházban majd nyilván ki fogják azt is vizsgálni.

    VálaszTörlés