Az oldal tanácsadással nem foglalkozik! A blogban a saját tapasztalataimat, saját véleményemet írom le, útmutatásnak semmiféleképpen sem tekintendőek! Senkit nem szeretnék lebeszélni/ rábeszélni semmire! Aki az itt leírtakat alkalmazza, azt saját felelősségére tegye, mert én felelősséget nem vállalok!

2011. december 31., szombat

23. nap (szombat) + szilveszteri mizéria

A nagy sürgés-forgásban ne feledkezzünk meg arról, hogy ma nekem cardio edzés van: ezt jobbnak láttam még most megcsinálni, amíg a szilveszteri készülődés részemről még fasorban sincs. Vagyis tutira megcsinálom, és nincs az, hogy a fürdőszoba és szobám közötti távolságot futom le 60x, beleépítve ugye azt a 3 db lépcsőt, ezt tekintve cardio edzésnek.

Cardio:

  • 1 óra (30 perc)
  • 340 Kcal (251 )
  • 15,8 km (7,9)
  • zónában 52 perc (2,5 perc)
  • fölötte 5 perc (27,5 perc)
  • legmagasabb pulzus 159 (184), legalacsonyabb 63 (90)
Az utolsó 10 percet hátrafelé tekertem, azaz (hogy divatosan fejezzem ki magam) tartottam egy kis comb-far partyt. A számok egyébként jól mutatják, hogy az 1 óra ellipszis (ilyen módon) nem nagyon hatja meg a szervezetemet, alig vagyok zóna fölött, pedig a cardionak ez (is) lenne a célja. Emlékeztetőül odaírtam zárójelbe azokat a számokat, amik az 1. ellipszis edzésnél születtek, hogy lássuk, miről is beszélek. Megoldásnak azt látom, hogy vagy ellenállást növelek, vagy sebességet. Időt vizsgaidősSUCKban sajnos nem áll módunkban emelni, pedig ez lenne a legjobb megoldás, mert 3 hét alatt tényleg eljutottam odáig, hogy az 1 órát különösebb gyötrelmek nélkül tekerem le. Ennek mondjuk rendkívüli módon örülök :)

tárogatás: nem találtam meg a nagyobb súlyokat, így maradt az 1kg. Ebből 6×10+2×20 = 100
Lábemelés szintén 1 kilóval 2×2×30
8 min abs

A jó az, hogy érzem a fejlődést, és csak igen kis mértékben esnek zokon ezek a terhelések, a probléma az,  hogy nem  nagyon van idő. Oké persze, "It's not about having time. It's about making time", de ettől többet, mikor minden percem meg van számlálva, nem igazán tudom hogy és hol zsúfolhatnék bele. Majd kitaláljuk. 

Ami a szilvesztert illeti... Nem igazán érzem, hogy most egy év lezárul... Most vagyok a vizsgáim felénél, programból még csak 3 hét telt el, nem érzem én most semminek sem a végét, mindennek a kellős közepén vagyok. Ergo ez az egész most nekem (már megint) csak egy kötelező buli... de legalább kiengedhetem a fáradt gőzt.

Mindettől függetlenül sikerekben-fogyásban-szálkásodásban-izomtömegnövelésben gazdag,
boldog új évet mindenkinek! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése