Az oldal tanácsadással nem foglalkozik! A blogban a saját tapasztalataimat, saját véleményemet írom le, útmutatásnak semmiféleképpen sem tekintendőek! Senkit nem szeretnék lebeszélni/ rábeszélni semmire! Aki az itt leírtakat alkalmazza, azt saját felelősségére tegye, mert én felelősséget nem vállalok!

2011. december 30., péntek

22. nap (péntek)

Ma pihenő nap van, de az eredmények és a ma történtek után lehet letekerek 1 órát az ellipszisen.

Ma ebédre fokhagymás roston csirke + zöldség helyett egy kis kolbászka csúszott be kenyérkével - ezzel fokozva az elégedetlenségemet 3. heti eredményeimmel szemben. Mert végre elmentem azokhoz a rég nem látott családi barátokhoz, akikre ha csak rágondolok fülig ér a szám, mivel ha együtt van a 2 család, akkor mást se csinálunk, csak sírva röhögünk órákon keresztül. És ez persze mindig 3 fajta kolbász, 5 fajta szalonna, kiló kenyér, savanyúság, 4 fajta bor és legalább 3 féle pálinka kíséretében zajlik. Vagyis egy tipikus jó magyar spájz kipakolása. Ja és ma megbeszéltük, hogy ez egyfajta csapatépítő tréning, magyar módra.. hülyén is néznénk ki rostoncsirkével meg ásványvízzel...Ma mondjuk a szalonna kimaradt a terülj-terülj asztalkámról. Mivel nekem épp ebéd időm volt (du. 4kor ugye), ezért hát ettem belőle. Persze kis darabot, meg fél szelet kenyérrel, meg blabla - akkor éppen már tök mindegy lett volna amúgy, hogy mennyit eszek, mai napnak már mindegy.. Ezért is (meg eddigi szenvedések + holnapi szilveszter miatt) fontolgatok egy január 1-i újrakezdést. Vagy mondjuk éppen csak kitolom 90 napra, csak jan. 1-től erős reformokkal a programban. Ez még annak is a függvénye, hogy el jutok-e a klinikára kivizsgálásra, ott mit mondanak, mennyi ideig tartanak bent, és hasonló apró befolyásoló tényezők. 

Ja és mondjuk ideje lenne megkedvelni a tojásfehérjét magában:


2 megjegyzés:

  1. Már többeknek, több helyen leírtam: teljesen értelmetlen 60 - 70 - 90 stb. napra tervezni. Addig csináld, amíg elégedett nem leszel magaddal, legyen az 15 nap vagy fél év.

    Másik hiba (én is mindig elkövetem): "mai napnak már mindegy". Ha elszúrtam egy napomat, mert pl. 300 kalóriával többet ettem (egy szelet kenyér), akkor ne tegyek rá még 3.000-et csak azért, mert már úgyis mindegy. Az pont 3.000-rel több, mint amit aznap már elrontottam.

    Tojásfehérjét én körözöttbe teszek: megnöveli a mennyiséget, és csökkenti az átlagos kalóriatartalmat. 25 dkg túróhoz 2 tojás fehérje főve.

    VálaszTörlés
  2. A napok számát azért szabom meg, hogy legyen valami keret. Nyáron úgy csináltam, hogy nem volt megszabva nap, addig mentem, míg jól nem éreztem magam. Ami persze egy nőnél sosincs :)

    Nyilván nem tolok rá plusz kcal-t, mert csak még rohadtabbul érzem magam. Percig nem gondolom komolyan az ilyeneket, és esek neki a tábla csokinak amit karácsonyra kaptam :)

    Váóóó, köszi az ötletet! Legközelebb kipróbálom :) A probléma mondjuk annyi, hogy én a 10 dkg túrómat sem bírom soha megenni :D De majd valamit kiokoskodok :) Köszi a tippet! :)

    VálaszTörlés