Az oldal tanácsadással nem foglalkozik! A blogban a saját tapasztalataimat, saját véleményemet írom le, útmutatásnak semmiféleképpen sem tekintendőek! Senkit nem szeretnék lebeszélni/ rábeszélni semmire! Aki az itt leírtakat alkalmazza, azt saját felelősségére tegye, mert én felelősséget nem vállalok!

2011. december 17., szombat

8. nap (péntek)

Kaja rendben lement, edzésben meg ugye a pihi volt, ezt is egész ügyesen meg tudtam csinálni.

Volt már róla szó ugye, hogy a bátyámmal fogom összeállítani a karácsonyi menüt. Ezzel kapcsolatban a következő e-mailezés zajlott le:

Bátyus: 
"Húgi, tudom, h szemétség ezt most megmutatni neked, de Karácsonyra benne vagy egy ilyen desszertben?"

Húgi válasza:
"persze. tejszínhabbal cukros pitetésztával.
egyébként felőlem azt csináltok, amit akartok, én sütit enni nem fogok, max, nagyon nagyon max megkóstolok egy szeletet.
És igen, szemétség ezt mutatni, mert 8. napja sonka+pufi rizs a menü ilyenkor, és már kezd kissé monotonná válni, de a tűzhelyen meg ott illatozik a töltött káposzta... de nem baj, elhivatott vagyok, a tudat hogy kibírom sokkal finomabb, mint a töltikápi...erre küldesz egy ilyen képet, amire a reakcióm a 3liter nyáltermelés/másodperc.
THX Bro :) <3 "

Ezt is nekem kell majd elintézni..... -.-' (részeredmény, hogy tegnap vacsi közben előszedtem pár receptkönyvet, és kis variálással simán meg lehet csinálni úgy, hogy az ne legyen 90000 Kcal/adag. Ha van rá igény, majd leírom a recepteket (és ha van időm - most szólok, hogy nincs időm!)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése