Az oldal tanácsadással nem foglalkozik! A blogban a saját tapasztalataimat, saját véleményemet írom le, útmutatásnak semmiféleképpen sem tekintendőek! Senkit nem szeretnék lebeszélni/ rábeszélni semmire! Aki az itt leírtakat alkalmazza, azt saját felelősségére tegye, mert én felelősséget nem vállalok!

2011. december 17., szombat

links

Sajnos, nincs időm a többi kapott linket elolvasni, szóval kommentár nincs az oldalakhoz. Akinek van ideje, szóljon, és szívesen adok neki 1-2 vizsgát olvasgassa őket szeretettel. 

Linkek, amiket kaptam:

És amiket találtam:
Miért kövér a magyar?  (csak úgy, lényeges infó nincs benne, max csak felhívja a figyelmet arra, hogy nem kéne ennyit tespedni TV előtt, és ha számítógép előtt ülsz egész nap, akkor a pihenés ne az legyen, hogy átülsz a tévé elé. a másik meg hogy nem kéne erőltetni a zsírokat meg a finomított cuccokat.)
Futóblog nem csak futásról van szó, sok minden másról is, plusz vannak dolgok, amiket át lehet ültetni más kontextusba is. De az első bejegyzésben mindenkinek ajánlom, hogy írja be magát a táblázatba, így van némi visszatartó erő a karácsonyi nagyzabálásoktól. Nem arról van szó, hogy karácsonykor is roston csirke meg pufirizs legyen a menü, de azért próbáljunk meg ésszerű keretek között  maradni, és nem 1 hétig bejglit reggelizni meg vacsorázni.

Szemfülesek észrevehették, hogy tegnap még 60,3 kg voltam, ma meg 59,6. Igen. Ez van... Múltkor is ez volt, hogy 2 napig voltam 59,8 aztán mérlegelés előtt 3 napig, 60,1-2, aztán mérlegelésen 60,3.
Tuti most is valami hasonló lesz.. Na mindegy...Möglássuk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése