Az oldal tanácsadással nem foglalkozik! A blogban a saját tapasztalataimat, saját véleményemet írom le, útmutatásnak semmiféleképpen sem tekintendőek! Senkit nem szeretnék lebeszélni/ rábeszélni semmire! Aki az itt leírtakat alkalmazza, azt saját felelősségére tegye, mert én felelősséget nem vállalok!

2011. december 20., kedd

12. nap (kedd)

Ma reggel úgy mentem be a vizsgára, hogy csak egy kettes legyen meg, és örökre hagyjanak békén az ökonometriával De úgy látszik a  magabiztosság (amit az edzéseknek köszönhetek) lehengerelte a tanárt (félreértések elkerülése végett: fital, phd-s CSAJ), és végül 5öt adott (Köszike!! :) ) 
Ezek után hazajöttem, pörögtem mint a búgóscsiga, halhatatlannak éreztem magam, majd mikor bele akartam vetni magam a szakdogába, ó mondom pihenek egy félórát. Na mint akit agyon vertek, elaludtam, békésen szusziztam vagy 2 órát és arra keltem, hogy kedves edzőtársam csenget, hogy hello, fél óra múlva edzés... -.-'
Nice. Térjünk magunkhoz, gyorsan kaja (amit 1 órával korábban kellett volna, de hát ugye én békésen szunyókáltam), kávé, hogy ne egy zombi legyek, és ha ez megvan akkor irány az edzés. Köszönhetően annak, hogy edzés előtt negyed órával kajáltam, vége fele volt párszor hányinger/rosszullét, de szerencsére ezeket a pihenőidőben kihevertem.

Egyébként király volt a mai edzés, óra felétől az összes srác átment kettlebellezni, szóval egyedül maradtam TRX-re = gyakorlatilag személyi edzést tartottak nekem :)
Bevezető hasgyakorlat után Edzőbá mondta, hogy agyaljak, mit akarok megdolgozni, és én hülye az alsó hasizmokat céloztam meg. Fincsi volt.. (Egyébként a hasprés kettlebellt kitartva nagyon szemét!!! ) Még most is fáj a hasam. 

Mai edzés számokban:
  • kereken 400 Kcal
  • zónában 21:18
  • zóna fölött 36:03
  • Legmagasabb pulzus 185
  • legalacsonyabb 112 (múltkor 104-mentők, most meg központi segélyhívó...egyre jobb. )

Remélem valami hasonló miatt fáj a hasam meg a karom meg a vállam, szóval (és tettel) most szépen elbúcsúzom: pápá!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése