Az oldal tanácsadással nem foglalkozik! A blogban a saját tapasztalataimat, saját véleményemet írom le, útmutatásnak semmiféleképpen sem tekintendőek! Senkit nem szeretnék lebeszélni/ rábeszélni semmire! Aki az itt leírtakat alkalmazza, azt saját felelősségére tegye, mert én felelősséget nem vállalok!

2012. február 10., péntek

58-62. nap (vasárnap-csütörtök)

A bejegyzésírási lelkesedésem kezd egyre inkább alábbhagyni.. Bár ez gondolom feltűnt mindenkinek.

Utolsó mérés óta sikerült 3 TRX edzést benyomni, ezek sorrendben a következők:

Vasárnap:
  • 383 Kcal
  • 11 perc zónában
  • 46 perc fölötte
Kedd:
  • 402 Kcal - és mondanám, hogy ezzel el is értem a legdurvább edzést, de simán él az emlékezetemben még egy 450 Kcal-s, program előtti TRX, plusz program alatt első TRX 430 volt... Szóval csak annyit mondok inkább, hogy végre megint 400 fölött.. Pedig nem is volt nagyon vészes.. Éppen csak félig köptem ki a tüdőm a végén a sok ... guggolás miatt. :)
  • 4 perc zónában
  • 52 perc felette
Csütörtök
  • 299 Kcal- szerencsére a bemelegítő kör végén indítottam el az órát, amikoris 80-100 guggoláson már túl voltam. (Feltéve azt a pozitív esetet, hogy most is 4 kör volt bemelegítésnél, és nem 3... Jó lenne ha emlékeznék...) Nagyjából a reális elégetett kcal kb 330 környékén lehet. (összegzőben ennyivel fogok számolni)
  • 12 perc zónában
  • 37 perc fölötte

A bejegyzések szünetelése persze nem jelenti azt, hogy megálltam volna az edzésekkel (bizonyítékot lásd fent). Bár elmúlt hetek kavarásai miatt csökkent picit az edzés szám, de koránt sincs arról szó, hogy leálltam volna. Sőt: elhatároztam, hogy 1-2 hétre újra visszaállok a diétára. Ennek nagyon egyszerű oka van: mióta nem csinálom a diétát (vagyis már 4. hete) csak tartom a súlyom. 58,5-től az 59,9-ig mindent bejárok, de stabilan az 59,1-3 körül vagyok. Én meg ezt lentebb szeretném tolni 58ra, amit legegyszerűbben a diétával érhetek el. 
Mindenesetre biztató, hogy 1 hónap alatt is stabilan tartom a súlyom (hétösszegzők számai már nem tudom mit mutatnak - lényeg, hogy a hét nagy részében valóban 59 körül mozgok). 
Bár ez nem újdonság, mert ezzel a fajta kajálással stagnáltam júliustól decemberig is :)

Na a lényeg, hogy újra kezdem a diétát, hétvégén cardiozok legalább egyet, mert már nagyon hiányzik. Kimerészkedek újra futni, mert ugye segítettek nekem futóblogon, meg elolvastam még ezt is meg ezt is, szóval mindent tudok. Az lesz amúgy a taktikám, hogy 1. aránylag lassú, de pörgetős zenéket fogok berakni (lehet vmi chill out lesz), de először egyébként zene nélkül próbálkozom. Tudniillik táncos múltamnak (is) köszönhetően nem bírom ki, hogy ne ütemre mozgassam a lábam, és ki akarom szűrni az összes lehetséges gátló tényezőt: ami ugye a túl gyors tempó, a maszk hiánya és a nem megfelelő légzés édes hármasa. Valszeg nálam mindegyik megvan. Szóval a tervek szerint: zene nélkül, orromon 6 réteg sállal (de lehet csak 5, hogy esetleg levegőt is kapjak) és extra koncentráció a légzésre. Aztán meglássuk, mennyit bírunk :)


Az edzések újraelosztása még mindig nem világos, majd jövő héten, amikor már minden óra meg lesz tartva rendesen, majd akkor megnézem, hogy mikor milyen mozgást kívánok. Erőltetni nem szeretnék semmit.

Ez a videó amúgy nagyon bejön:
What is strong? Is it muscle? Or is it something more? Is it measured in miles or milliseconds? Is it your best time or your worst day? Maybe strong is just what you have left when you've used up all your weak...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése